هتل اسپیناس پالاس تهران؛از زیباترین و بزرگترین هتل های ایران

به گزارش دَبی بلاگ، اسپیناس پالاس که یکی از مجموعه هتل های اسپیناس در ایران است در منطقه ای چشمگیر قرار گرفته و منظره ای فراگیر از شهر تهران را پیش روی شما می گذارد.

هتل اسپیناس پالاس تهران؛از زیباترین و بزرگترین هتل های ایران

هتل اسپیناس پالاس همانطور که از نامش پیداست، کوشش نموده هتلی پنج ستاره به مانند یک کاخ باشکوه را به مهمانانش عرضه کند. اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران دارای مجموعه ای از امکانات ویژه و مخصوص هستند. هر اتاق هتل دارای تشک های نرم سنتی و تخت خواب های راحت است. لوازم و امکانات بهداشتی هر اتاق شامل حمام و دستشویی (سینک، توالت، دوش، وان، شیر آب)، حوله لباسی حمام جاذب، نرم و پنبه ای، وان های عظیم، و آینه حمام ضد بخار و سردوش مخصوص هستند.

از دیگر امکانات اتاق های هتل اسپیناس پالاس می توان به موارد زیر اشاره نمود: تلویزیون LCD، چای ساز، قهوه ساز، کاپوچینوساز، صندوق امانات عظیم داخل اتاق. اتاق ها و واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس در اندازه ها و انواع گوناگونی است و هر کدام نمودی لوکس از سکونت در شهر تهران را به مهمانانش عرضه می نماید.

هتل اسپیناس پالاس تهران از یک مجموعه سالن همایش و کنفرانس بسیار پیشرفته با تجهیزات صوتی به روز بهره می برد که این تجهیزات را در خود دارد: میکروفون های سیمی و بیسیم، میکسر صدا، پروژکتور، پخش نماینده ویدئو و صفحه نمایش گسترده، صفحه نمایش متحرک، پخش نماینده های صوتی و امکان اجرای موسیقی زنده و پلی بک، امکانات ارائه و لپ تاپ.

سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس همچنین برای برگزاری کنسرت های زنده موسیقی مناسب هستند و می توانند نزدیک به 1000 نفر را پوشش دهند. جشن عروسی یکی دیگر از مراسمی است که می توان در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد.

تالار ویژه عروسی های هتل علاوه بر سرو بهترین و باکیفیت ترین غذاها و نوشیدنی ها بنا به درخواست و سلیقه خانواده ها، از کارشناسان برگزاری مراسم بهره می برد که به شما در هر چه بهتر برگزار شدن مراسم یاری می نمایند.

هتل اسپیناس پالاس دارای یک بیزینس سنتر یا مرکز اداری کسب و کار هم است که خدماتی مانند خدمات کپی، پرینت، دورنگار، خدمات پست مرسولات و مترجم را عرضه می نماید. رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس رستوران غذاهای بین المللی و مدرن این هتل است که با مهارت آشپزهای چیره دست، بهترین غذاهای روز را به مهمان عرضه می نماید. کافه لاتون وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام را عرضه می نماید.

رستوران دیبا رستوران غذاهای سنتی هتل اسپیناس پالاس است. رستوران دیبا غذاهای اصیل ایرانی را عرضه می نماید. همچنین دمنوش و نوشیدنی های سنتی و مدرن ایرانی در کنار منوی مفصل غذاها آماده سرو هستند. رستوران دیبا، وعده های ناهار و شام را عرضه می نماید.

کافه سان ست، کافی شاپ و سالن ویژه سیگار هتل اسپیناس پالاس است و در آن می توانید بهترین قهوه های تهران را امتحان کنید. میان وعده های سبک، انواع مافین و شیرینی های خوش طعم، در این کافی شاپ مدرن سرو می گردد. بخشی از زیبایی این کافه، داشتن فضایی روباز و چشم اندازی از تهران است.

همچنین هتل اسپیناس پالاس تهران دارای یک فضای ویژه از دید طراحی است که به اسکای لانژ مشهور است.هتل اسپیناس پالاس دارای یک مرکز سلامت گسترده و مجهز است که امکانات کاردیو و مربیان آموزش دیده و حرفه ای را به شما عرضه می نمایند.در هتل اسپیناس پالاس تهران می توانید با پرداخت هزینه اضافه از خدمات جانبی دیگری مانند ترانسفر فرودگاهی به فرودگاه امام خمینی، راننده روزانه، اینترنت پرسرعت نامحدود هم بهره ببرید. لازم به ذکر است مصرف دخانیات در اتاق های هتل اسپیناس پالاس ممنوع است و مشمول جریمه می گردد.

اماکن نزدیک به هتل اسپیناس پالاس تهران

فاصله هتل اسپیناس پالاس تا نمایشگاه بین المللی 8 کیلومتر و 896 متر

فاصله هتل اسپیناس پالاس تا خیابان ولیعصر 9 کیلومتر و 436 متر

فاصله هتل اسپیناس پالاس تهران تا کاخ سعدآباد 13 کیلومتر و 263 متر

فاصله هتل اسپیناس پالاس تهران تا تله کابین توچال 14 کیلومتر و 67 متر

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: گردشبان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9217

به "هتل اسپیناس پالاس تهران؛از زیباترین و بزرگترین هتل های ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اسپیناس پالاس تهران؛از زیباترین و بزرگترین هتل های ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید