هواداران یوونتوس و جنوا به یک دلیل خواهان استرداد وجه بلیت بازی شدند

به گزارش دَبی بلاگ، گروهی پرشماری از هواداران تیم های فوتبال یوونتوس و جنوا برای پس دادن بلیت تماشای تقابل این دو تیم در هفته بیست و هشتم سری A اقدام کرده اند.

هواداران یوونتوس و جنوا به یک دلیل خواهان استرداد وجه بلیت بازی شدند

به گزارش خبرنگاران، تصمیم ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس برای کنار گذاشتن کریستیانو رونالدو از فهرست 19 نفره این تیم برای مصاف امروز مقابل جنوا سبب شد که گروهی از هواداران دو تیم خواهان استرداد وجه پرداخت شده توسط آنها برای خرید بلیت بازی دو تیم شدند.

یوونتوس از ساعت 15 امروز به وقت تهران میهمان جنوا خواهد بود و با توجه به فاصله 18 امتیازی میان این تیم و ناپولی رده دومی در جدول رده بندی سری A و حضور 90 دقیقه ای رونالدو در بازی هفته گذشته بانوی پیر مقابل اتلتیکومادرید که در آن هت تریک کرد و باعث صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، آلگری تصمیم به استراحت دادن به ستاره پرتغالی تیمش گرفته است.

این تصمیم آلگری اما طبق اعلام نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا سبب شده است که تماس های بیشماری با دفتر فروش بلیت باشگاه جنوا صورت بگیرد و در آنها تقاضای استرداد وجه بلیت شود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 574

به "هواداران یوونتوس و جنوا به یک دلیل خواهان استرداد وجه بلیت بازی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواداران یوونتوس و جنوا به یک دلیل خواهان استرداد وجه بلیت بازی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید