انتها کار ایران در کاراته وان ترکیه با 2 طلا، یک نقره و 2 برنز

به گزارش دَبی بلاگ، تیم های ملی کاراته ایران با 2 طلای ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده، نقره رزیتا علیپور و 2 برنز علی اصغر آسیابری و سارا بهمنیار به کار خود در رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در ترکیه انتها داد.

انتها کار ایران در کاراته وان ترکیه با 2 طلا، یک نقره و 2 برنز

به گزارش خبرنگاران، در روز پایانی اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2021 که به میزبانی استانبول ترکیه برگزار گردید، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده به مدال طلا رسیدند، رزیتا علیپور نقره گرفت و سارا بهمنیار و علی اصغر آسیابری نیز 2 مدال برنز برای تیم های ملی کاراته ایران کسب کردند.

در روز پایانی این مسابقات، ذبیح الله پورشیب در ملاقات نهایی وزن 84- کیلوگرم قرار بود به مصاف دانیل یولداشف، نایب قهرمان آسیا در سال 2017 از قزاقستان برود، اما با توجه به حاضر نشدن حریفش بر روی تاتامی به دلیل مصدومیت، پورشیب نخستین مدال طلا را برای کاراته ایران در این رقابت ها بدست آورد.

همچنین سجاد گنج زاده دیگر نماینده ایران در این رقابت ها، در ملاقات نهایی وزن 84+ کیلوگرم به مصاف رضوان تالیبوف از اوکراین رفت و با نتیجه 7 بر صفر به فزونی رسید و صاحب مدال طلا شد.

اما رزیتا علیپور نماینده وزن 61- کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران، که قرار بود برای کسب مدال طلا به مصاف حریف صرب خود برود به دلیل کشیدگی تاندون علیپور از ناحیه مچ پا در ملاقات نیمه نهایی و نگرانی از تشدید مصدومیت، بابا تصمیم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان، به میدان نرفت و صاحب مدال نقره شد.

در ملاقات رده بندی وزن 50- کیلوگرم بانوان، سارا بهمنیار به مصاف کاترینا کریوا، قهرمان اروپا در سال 2017 از اوکراین با فزونی 4 بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

همچنین در ملاقات رده بندی وزن 75- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری به مصاف ارمان آلتیمور، دارنده مدال نقره و برنز اروپا از ترکیه رفت و با پیروزی سه بر صفر به مدال برتز رسید.

شیما آل سعدی دیگر نماینده کاراته بانوان ایران در روز پایانی بود که برای کسب مدال برنز به مصاف اینگرید ساچاناکوا، دارنده مدال برنز اروپا در سال 2019 از اسلواکی رفت و 6 بر صفر باخت و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16163

به "انتها کار ایران در کاراته وان ترکیه با 2 طلا، یک نقره و 2 برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها کار ایران در کاراته وان ترکیه با 2 طلا، یک نقره و 2 برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید