پنسیلوانیا و مسیرهای پیاده روی برتر

به گزارش دَبی بلاگ، مردم زیادی از گوشه و کنار دنیا، مقاصد مختلفی را برای سفر و تفریح انتخاب می کنند. هدف اصلی برخی از افراد تنها سفرهای تفریحی و تفننی بوده و برخی دیگر هم تقریباً به طور حرفه ای از سفرهای دور دنیا لذت برده و هدف مشخصی را دنبال می کنند. در سفرهای حرفه ای معمولاً برنامه ریزی های مشخصی وجود دارد و سعی بر این است تا بهترین گزینه ها با توجه به شرایط و اقلیم های آب و هوایی انتخاب شوند؛ اما با تمام این اوصاف شما خواه به صورت یک مسافر عادی و خواه فردی کارکشته و حرفه ای، به هرجایی از دنیا سفر کنید، به طور یقین هم بر تجارب خود افزوده اید و هم لذت فراوانی از سفر به نقاط تازه می برید. یکی از نقاط دیدنی که سفر کردن به آنجا خالی از لطف نیست، پنسیلوانیا است. این منطقه با در اختیار داشتن طبیعتی زیبا بو تنوعی از جهتهای مختلف، به شما این امکان را می دهد که از سفر و گشت وگذار در آنجا لذت ببرید. در ادامه مقاله قبلی، به معرفی دیگر نقاط و جهتهای مخصوص پیاده روی و سفر در پنسیلوانیا می پردازیم. در ادامه با معرفی 12 جهت پیاده روی در پنسیلوانیا مجله خبرنگاران همراه باشید.

پنسیلوانیا و مسیرهای پیاده روی برتر

سیستم پیاده روی تندر باتلاق

در هنگام پیاده روی در جهتهای مختلف در منطقه پنسیلوانیا، شما به طورقطع شاهد شبکه ای از پیوند جهتهای مختلف به یکدیگر خواهید بود. این جهتهای پیوندی به گونه ای هستند که در طی راه، می توانید با استفاده از آن تغییر جهت داده و به راه خود ادامه دهید. جهت تندر باتلاق در جنگل های استانی دلاوار، یکی از آن ها است. این جهت در حدود 45 مایلی از جهت پیاده روی اصلی و طبیعی بوده و پوشش دهی آن سرتاسر جنگلی است. جهتهای پیاده روی در این منطقه نیاز به مهارت خاصی ندارند. شما درحالی که در امتداد خط کوه ها و جریان آب راه می روید، به راحتی می توانید طی جهت کنید؛ اما توصیه می شود که پیش از پیمودن این جهت و مخصوصاً در مکان هایی که راه متقاطع بوده و تشخیص آن سخت است، کمی احتیاط کرده و راه منطقی را در پیش گیرید.

جهت گذرگاه ترکیه

جهت گذرگاهی ترکیه، واقع در پارک استانی لئونارد هریسون بوده و درواقع جهتی کوتاه و ناهموار است که نمایی چشمگیر را در این ناحیه از پنسیلوانیا به خود اختصاص داده است. این گذرگاه 2 مایلی دارای دو بخش است به طوری که شما می توانید یک مایل را به طرف دره پایین کریک و یک مایل دیگر را به سمت راست حرکت کنید. در طول راه شما می توانید با چشم انداز ها زیبا، پلکان های چوبی، پل ها و آبشارهای خیره کننده روبرو شوید. پیاده روی در این گذرگاه به شما این امکان را می دهد که منطقه ای طبیعی از پارک های ملی را کشف کرده و از آن لذت ببرید. در امتداد این منطقه، جهتهای بزرگی وجود دارد که انتخاب را برای افراد سخت می سازد. بااین حال، این منطقه به مقدار ای فریبنده و طبیعی به نظر می رسد که سختی جهت را از یاد برده و محو طبیعت و گذرگاه های دیدنی آن خواهید شد؛ اما باید گفت که در برخی از نقاط آن هم ممکن است کمی لغزندگی وجود داشته باشد به همین دلیل در برخی از ساعات شبانه روز، رفت وآمد در آن نقاط متوقف می شود. (خرید ارزان بلیط تهران انکارا و بلیط انکارا تهران)

شبکه پیاده روی پارک استانی کوک فارست

یک پیاده روی روزانه در پارک استانی کوک فارست شما را به چشمگیرترین و زیباترین حیات وحش و چشم انداز زیبای درختان سرسبز در این استان دعوت می کند. این شبکه گسترده با پوشش دهی 47 مایل، شامل بخش هایی از جهتهای چندمنظوره است. برخی از این جهتهای دیدنی درحالی که دارای چشم اندازی خیره کننده در دره کلاریون هستند، با رودخانه های خروشان کمی خطرناک بوده و به همین دلیل توصیه می شود که در هنگام استفاده از این جهتها بسیار احتیاط شود. درحالی که تماشای حیات وحش و طبیعت بکر می تواند برای افراد بسیار مجذوب کننده و دیدنی باشد، اما باید به خاطر داشت که همیشه بهتر است شناخت نسبی از منطقه داشته و احتیاط لازم به عمل آید. در این جهت زیبا اگر در پی هیجان و ماجراجویی بیشتری هستید، می توانید به سراغ برج آتش که دارای 80 فوت است رفته و با رفتن به بالای این برج شما قادر خواهید بود تا حدوداً 20 مایل را در هر جهت ببینید.

گذرگاه سنگی بالانس

پیاده روی در پارک استانی کریک به صورت یک پیاده روی سخت و تند است که مسافران باتجربه و مجهز معمولاً این جهت را انتخاب می کنند. پیاده روی درگذر گاه سنگی با وسعت 0.12 مایل، همراه با اشکال مختلف زمین شناسی و سنگی است که ممکن است پیاده روی را کمی مشکل کند. البته علاقه مندان به جهتهای ناهموار از این جهت بسیار لذت می برند. به جز این جهت سنگی، شما می توانید جهتهای دیگری را در این پارک دنبال کرده و به سمت آبشاری بروید که با خروش فراوان و در امتداد صخره های باریک در جریان است. سنگ های طبیعی و چشم انداز زیبای این جهت بخشی از جاذبه های توریستی برای مسافران است.

سیستم گذرگاه ماریلا

این سیستم شامل گذرگاهی کوتاه است که گستردگی آن حدوداً 8 مایل است. این منطقه بخشی از منطقه ها مناسب برای یک پیاده روی عالی است که بیشتر مخصوص عکاس ها و ماجراجویان حیات وحش است؛ زیرا در این منطقه انواع پرندگان کمیاب و گونه های نادری از حیوانات سکونت دارند که می تواند برای این افراد بسیار مجذوب کننده باشد. این جهت از پیاده روی بر طبق مهارت هر فردی فرق دارد و بهتر است نقشه کاملی را به منظور تعیین جهت مناسب به همراه داشته باشید. برخی از گذرگاه های محبوب در این منطقه شامل جهت یک مایلی پیاده روی پل ماریلا، جهت دو مایلی پل ماریلا و جهت ارتباطی 2.4 مایلی کورنلیوس است.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19660

به "پنسیلوانیا و مسیرهای پیاده روی برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنسیلوانیا و مسیرهای پیاده روی برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید