پورشیب و سومین فینال متوالی

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابتهای لیگ جهانی کاراته که در مسکو جریان دارد، در وزن 84- کیلوگرم تیم کشورمان سه نماینده داشت که ذبیح الله پورشیب بعد از حضور در رقابتهای لیگ جهانی توکیو و شیلی، یکبار دیگر رقبای خود را شکست داد و برای سومین بار در یک ماه گذشته به دیدار نهایی وزن 84- کیلوگرم راه یافت.

پورشیب و سومین فینال متوالی

وی پس از یک دور استراحت، کار خود را با فزونی 2 بر یک مقابل کایکو رودرگوئز از برزیل شروع کرد و در ادامه برابر الخاندرو مولینا از اسپانیا با رای داوران برنده شد و با پیروزی 3 بر صفر برابر اروز میجالکوویچ از صربستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. سرگروه تیم ملی کشورمان در این مرحله دی کاستا از فرانسه را شکست داد تا فردا در مبارزه نهایی به مصاف روتاریو آراگا ژاپنی برود. این دور در فینال رقابتهای کاراته وان توکیو هم به مصاف هم رفتند که در آن دیدار نماینده ژاپن پیروز شد.

در همین وزن مهدی خدابخشی بعد از فزونی یک بر صفر برابر استوسکی از مقدونیه، پس از تساوی 3 بر 3 برابر تورگت حنسوف آذربایجانی با قانون سنشو باخت و حذف شد. ضمن اینکه مهدی قراری زاده در دو مبارزه نخست خود اربول ژورمالف از قرقیزستان را 3 بر صفر و ایگور چیخماروف از قزاقستان را یک بر صفر شکست داد و سپس فاروک عبدالسلام از مصر را 4 بر یک از پیش رو برداشت و در ادامه با شکست 2 بر صفر برابر ریکیتو شیمادا از ژاپن باخت و از دور رقابتها کنار رفت. این ژاپنی در نیمه نهایی به آراگا باخت و فینال نرسید.

تا کنون سارا بهمنیار و رزیتا علیپور در بخش بانوان به دیدار نهایی راه پیدا نموده اند. طراوت خاکسار و بهمن عسگری نیز برای کسب مدال برنز مبارزه خواهند کرد.

این دوره از مسابقات با حضور 642 کاراته کا از 85 کشور در سالن ورزشی جورجیفسکی شهر مسکو جریان دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3029

به "پورشیب و سومین فینال متوالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورشیب و سومین فینال متوالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید