پیرلو: بونوچی و دیبالا مقابل پورتو بازی نمی نمایند، پورتو مانند اتلتیکو 8 نفره دفاع خواهد نمود

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس درباره مصاف با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا و رویکرد تاکتیکی این تیم به شاگردانش هشدار داد.

پیرلو: بونوچی و دیبالا مقابل پورتو بازی نمی نمایند، پورتو مانند اتلتیکو 8 نفره دفاع خواهد نمود

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی امشب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل پورتو در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال، به خبرنگاران گفت: بازی سختی خواهد بود، چون پورتو تیمی است که خوب دفاع می نماید. آنها تیمی یکدست هستند که مانند اتلتیکومادرید با دو خط چهار نفره دفاع می نمایند. پس برای گلزنی به این تیم باید شکیبا باشیم و بی محابا حمله نکنیم چون آنها برای ضدحمله زدن بازیکنان خوبی دارند.

پیرلو اضافه کرد: لیگ قهرمانان تورنمنت خاصی است و تفاوتش با لیگ های داخلی بسیار زیاد است. تیم های زیادی به دنبال قهرمانی در اروپا هستند، ولی موفقیت در آن به ذهنیت و آمادگی فیزیکی شما بستگی دارد. ما هم در سطح سایر تیم ها هستیم و شاید در این میان سایر تیم ها رجحان نسبی داشته باشند. اما وقتی مرحله حذفی می رسد، دیگر همه تیم ها رؤیای رسیدن به قهرمانی پیدا می نمایند.

سرمربی یوونتوس درباره ترکیب تیمش برای مصاف با پورتو هم گفت: پائولو دیبالا و لئوناردو بونوچی همراه با ما به پرتغال سفر می نمایند، اما به بازی نخواهند رسید. رمزی اما شانس بازی دارد. آنها همراه با ما سفر می نمایند، چون می خواهند در کنار تیم باشند. موراتا شاید الان در اوج نباشد، اما ما او را می شناسیم. گاهی اوقات پیش می آید که او روی فرم نباشد.

تیم فوتبال یوونتوس امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران میهمان پورتو است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15830

به "پیرلو: بونوچی و دیبالا مقابل پورتو بازی نمی نمایند، پورتو مانند اتلتیکو 8 نفره دفاع خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: بونوچی و دیبالا مقابل پورتو بازی نمی نمایند، پورتو مانند اتلتیکو 8 نفره دفاع خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید