کارگردان بازی Days Gone به استودیوی سازنده توم ریدر پیوست

به گزارش دَبی بلاگ، جف راس (Jeff Ross) کارگردان بازی روزهای رفته (Days Gone) اعلام نمود که از شرکت بِند (Bend) جدا شده است. او تصمیم گرفته تا به شرکت کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) ملحق گردد. این استودیو مسئول ساخت عناوین تازه توم ریدر (Tomb Raider) است. راس نقش کارگردان طراحی (Design Director) را خواهد داشت.

کارگردان بازی Days Gone به استودیوی سازنده توم ریدر پیوست

راس این موضوع را در شبکه های اجتماعی تأیید کرد. با اینحال هنوز نگفته است که روی چه پروژه ای در حال فعالیت است. چندی پیش بود که کریستال داینامیکس خاطرنشان کرد بازی توم ریدر تازه در حال ساخت است. همینطور اینکه این بازی با استفاده از موتور آنریل انجین 5 ساخته خواهد شد. با توجه به شرایطی که بازی روزهای رفته در آن جریان داشت امکان دارد که راس در حال کار روی سفر بعدی لارا کرافت باشد.

بازی روزهای رفته فروش نسبتاً خوبی را داشت. با اینحال سونی از عملکرد آن ناراضی بوده و ساخت ادامه آن را متوقف کرد. راس چیزی را رسمی اعلام نکرده ولی امکان دارد که بعضی از ایده های خود را از بازی روزهای رفته به توم ریدر بیاورد. مخصوصاً اینکه تومب ریدر در مراحل اولیه ساخت قرار داشته و فرصت برای تغییر زیادی در آن وجود دارد.

جف راس در توییتر خود نوشت:

بازی تومب رایدر در حال حاضر احتیاجمند ایده نو است. به علت اینکه فرمول این مجموعه تا حد زیادی تکراری شده و احتیاج به یک تغییر دارد. حال جف راس از افرادی است که به نوبه خود در بازی روزهای رفته خلاقانه عمل کرد. هرچند این عنوان نتوانست نظر منتقدان را به خود جلب کند اما در طول زمان بهتر شده و فروش بسیار خوبی نیز داشت. حال باید دید که راس می تواند فرایند کار خود را در کریستال داینامیکس پیاده کند یا نه. همینطور اینکه آیا عملکرد این کارگردان در طراحی توب ریدر تازه تا چه حد مؤثر خواهد بود؟

منبع: Destructoid.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 24901

به "کارگردان بازی Days Gone به استودیوی سازنده توم ریدر پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان بازی Days Gone به استودیوی سازنده توم ریدر پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید