کلاهتان را با کارت به کارت برندارند!

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در مورد پیشگیری از وقوع کلاهبرداری به وسیله کارت به کارت به شهروندان هشدار داد.

کلاهتان را با کارت به کارت برندارند!

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایسنا، سرهنگ جوشن سهرابی با اعلام این هشدار اظهار کرد: شهروندان می بایست در صورت دریافت هرگونه پیامک و برقراری تماس از سوی منابع یا افراد ناشناس، به هیچ وجه فریب ادعای آنان را نخورده و به پای دستگاه های خودپرداز مراجعه ننمایند.

وی اضافه کرد: ممکن است بعضی افراد متقلب و کلاهبردار با سوء استفاده از شرایط موجود با شهروندان تماس گرفته و با بهانه هایی همچون برنده شدن در قرعه کشی اپراتورهای تلفن همراه، سفر به عتبات عالیات، مسابقات رادیویی و...، درخواست واریز مبالغی به حساب آنان داشته باشند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه برای دریافت هرگونه جایزه نیازی به مراجعه به دستگاه های خودپرداز نیست، گفت: افراد شیاد پس از فریب سوژه های خود و کشاندن آنان به باجه عابر بانک، موجودی حساب مخاطب خود را به وسیله راهنمایی تلفنی مهندسی شده و انجام شگردهای متقلبانه به حساب های غیر انتقال و اقدام به کلاهبرداری می نمایند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در انتها به هموطنان توصیه کرد مراقب درخواست تلفنی یا حضوری افراد ناشناس برای انجام هرگونه عملیات بانکی، انتقال وجه، کارت به کارت و ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک بوده و هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت های پلیسی 110 درمیان بگذارند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11098

به "کلاهتان را با کارت به کارت برندارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهتان را با کارت به کارت برندارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید