گزارش تمرین پرسپولیس، درخواست خلیلی از طرفداران و طعنه بازیکنان به سپاهانی ها، بیرانوند سوژه بازیکنان شد

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان از طرفداران خواست که اتفاقات بازی با سپاهان را فراموش نمایند و به حمایت از شاگردان برانکو ادامه دهند.

گزارش تمرین پرسپولیس، درخواست خلیلی از طرفداران و طعنه بازیکنان به سپاهانی ها، بیرانوند سوژه بازیکنان شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی این تیم مقابل سپاهان در هفته بیست وهفتم لیگ برتر از ساعت 14 امروز (شنبه) در استادیوم شهیدکاظمی برگزار گردید. حواشی و اتفاقات این تمرین در زیر می آید:

پس از اتفاقات و حاشیه های دیدار روز گذشته پرسپولیس و سپاهان، محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس لحظاتی به میان طرفداران آمد و درباره اتفاقات روز گذشته توضیحاتی را به طرفداران پرسپولیس ارائه کرد. خلیلی به طرفداران گفت از شما درخواست دارم دیگر این بازی را فراموش کنید و برای کسب عنوان قهرمانی تیم خود را حمایت کنید. به صحبت های طرفداران دیگر تیم ها در فضای مجازی هم توجهی نداشته باشید.

بازیکنان از ساعت 14:30 وارد زمین شدند و بازیکنان اصلی و ذخیره کنار هم به تمرین پرداختند. شاگردان برانکو سپس سانتر از جناحین و تمرین گلزنی را مرور کردند و در ادامه بازیکنان اصلی از ذخیره ها جدا شدند و با دویدن دور زمین، استادیوم را ترک کردند. بازیکنان ذخیره هم به مرور کارهای تاکتیکی مشغول شدند.

محمد انصاری، مدافع تیم پرسپولیس که ماه هاست به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار ندارد، امروز دقایقی کوتاه در تمرینات گروهی شرکت کرد و به همراه سایر بازیکنان پابه توپ شد.

بازیکنان در حاشیه تمرین امروز درباره اتفاقات بازی روز گذشته با هم صحبت می کردند و به طرفداران تیم سپاهان به خاطر شکستن جایگاه های استادیوم آزادی طعنه زدند.

سیامک نعمتی امروز به علت مصدومیت به صورت اختصاصی دور زمین نرم دوید.

ضربه والی سروش رفیعی و گل زیبای او در تمرین امروز باعث شد بازیکنان و طرفداران پرسپولیس او را تشویق نمایند.

شجاع خلیل زاده، مدافع تیم پرسپولیس که به دلیل محرومیت در دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان غایب بود امروز در کنار بازیکنان ذخیره به تمرین پرداخت.

بازیکنان اصلی پس از ترک زمین به صورت دسته جمعی عکس یادگاری گرفتند که نکته عجیب این عکس غیبت علیرضا بیرانوند بود که با واکنش بازیکنان دیگر پرسپولیس همراه بود و با حالت خنده به او گفتند عکس بیرانوند فردا در تیتر روزنامه ها نیست.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 898

به "گزارش تمرین پرسپولیس، درخواست خلیلی از طرفداران و طعنه بازیکنان به سپاهانی ها، بیرانوند سوژه بازیکنان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تمرین پرسپولیس، درخواست خلیلی از طرفداران و طعنه بازیکنان به سپاهانی ها، بیرانوند سوژه بازیکنان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید