یک رکورد تازه برای جوکر ، پرفروش ترین فیلم خشن تاریخ

به گزارش دَبی بلاگ، فیلم سینمایی جوکر در ادامه رکوردشکنی های خود ددپول را کنار می زند و در آینده نزدیک پرفروش ترین فیلم درجه R تاریخ سینما می گردد.

یک رکورد تازه برای جوکر ، پرفروش ترین فیلم خشن تاریخ

به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس و بازی واکین فینیکس پس از بردن شیر طلایی جشنواره ونیز در اکران عمومی هم درخشیده و تا امروز فراتر از تمام پیش بینی ها 738 میلیون دلار در سه هفته فروخته است. رکورد پرفروش ترین فیلم درجه R تاریخ دست ددپول با 783 میلیون دلار است که سه سال پیش ثبت شد.

جوکر از 18 تا 20 اکتبر در آمریکای شمالی 29 میلیون دلار دیگر فروخت تا مجموع درآمد داخلی آن به 247 میلیون دلار برسد. فیلم این هفته در دیگر بازارهای جهان 78 میلیون دلار به حساب استودیو برادران وارنر واریز کرد و درآمد بین المللی خود را به رقم 490 میلیون دلار رساند؛ چهارمین فروش برتر یک فیلم از جهانی دی سی کامیکس پس از آکوامن 812 میلیونی، شوالیه تاریکی برمی خیزد 636 میلیونی و بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت 537 میلیونی.

انتظار می رود جوکر با یک گیشه 900 میلیون دلاری از پرده ها پایین بیاید. هر چند بعضی کارشناسان ورود به باشگاه فیلم های یک میلیارد دلاری را هم برای آن دور از دسترس نمی دانند. ماتریکس: بارگذاری دوباره با 739 میلیون دلار، آن با 697 میلیون دلار و مصایب مسیح با 622 میلیون دلار دیگر فیلم های پرفروش درجه R تاریخ هستند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3391

به "یک رکورد تازه برای جوکر ، پرفروش ترین فیلم خشن تاریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک رکورد تازه برای جوکر ، پرفروش ترین فیلم خشن تاریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید