10 خیابان معروف و زیبای جهان را بیشتر بشناسید!

به گزارش دَبی بلاگ، یکی از بخش های جذاب و دیدنی هر شهر، خیابان ها و کوچه های آن منطقه است. در این مقاله قصد داریم به معرفی زیباترین و معروف ترین خیابان های جهان بپردازیم که اطلاع از آن ممکن است برایتان جالب باشد؛پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید !

10 خیابان معروف و زیبای جهان را بیشتر بشناسید!

حتما شما هم به این نتیجه رسیده اید که طبیعی ترین راه برای تجربه حال و هوای حاکم بر مقصدی که به آنجا سفر نموده اید، قدم زدن در خیابان های آن شهر است. خیابان ها داستان هایی را در خود نگه داشته اند تا به شما یک تصویر لحظه ای از معماری، تاریخ و شخصیت و هر چیز دیگری که دوست دارید بدانید را ارائه نمایند. مثلا مطمئنا با قدم زدن در خیابان های آبی چِفچائوئِن مراکش یا قدم زدن در خیابان پر از شکوفه های گیلاس بُن آلمان، تجربه ای بسیار تاثیر گذار را پشت سر خواهید گذاشت. با ما تا پایان همراه باشید تا به 10 مورد از معروف ترین و قشنگ ترین خیابان های جهان آشنا شوید.

خیابان برادوِی منهتن آمریکا

برادوِی (Broadway) معروف منهتن اولین خیابان در لیست ماست. برادوی همچنین قدیمی ترین خیابان شاقتصادی-جنوبی شهر نیویورک است که از تعداد زیادی میدان از جمله میدان یونیون، میدان مادیسون، میدان تایمز، میدان هرالد و چند مورد دیگر عبور می نماید.

خیابان پورتوبِلو لندن انگلیس

خیابان معروف بعدی، پورتوبلوی لندن است. البته اکثر خیابان های این شهر زیبا هستند و یک جذابیت تاریخی دارند، ولی پورتوبلو یا خیابان بازار لندن معروف ترین آنهاست. پورتوبلو بیشتر به خاطر شاهکارهای آنتیک یک خیابان شناخته شده است که با خانه هایی به رنگ دیوانه نماینده، غذاهای محلی و خرت و پرت های قدیمی مطمئنا شما را جذب خود می نماید.

خیابان مایکونوس یونان

گزینه بعدی، خیابان مایکونوس یونان است که از زیبا ترین و شناخته شده ترین خیابان ها در جهان به شمار می رود. این خیابان ها به قدری زیبا هستند که با دیدن آنها تصور می کنید مستقیم از یک کتاب هنری بیرون آمده اند. در خیابان های مایکونوس همه چیز با دوغاب گچ بی نهایت سفید شده اند و زیبایی را منعکس می نمایند.

خیابان لابوکا بوینس آیرس آرژانتین

لابوکا واقع در بوینس آیرس آرزانتین، خیابانی است که در آن خانه ها با رنگ های خیره نماینده، رنگ آمیزی شده اند و به میزان هیجان این شهر شگفت انگیز اضافه نموده اند. بهترین و مهمترین نکته ای که در خصوص خیابان لابوکا وجود دارد این است که ساکنین آن رنگ ها را بسیار جدی می گیرند و وقتی از رنگی خسته می شوند یا یکی را تمام می نمایند براحتی رنگ دیگری را اضافه می نمایند، بطوریکه اینکار زمینه ساز شکل گیری مجموعه ای رنگارنگ از خانه ها شده است.

خیابان چفچائوئِن مراکش

خیابان های آبی چفچائوئِن گزینه دیگری در میان 10 خیابان معروف جهان است. خیابان های زیبای چفچائوئِن دقیقا خوراک عکس های اینستا گرام هستند و بدون شک دهان همه با دیدن منظره زیبای گلدان هایی که از دیوار ها آویزان شده یا در کنار دیوار گذاشته شده از تعجب باز می ماند!

خیابان شکوفه های گیلاس بُن آلمان

این خیابان تونل مانند جادویی در آلمان هر سال به مدت دو یا سه هفته به رنگ جادویی در می آید. بنابراین برای علاقه مندان به تماشای این منظره زیبا و اینستاگرام بازهایی که می خواهند یک استوری رنگی را در صفحه خود به نمایش بگذارند، این دو هفته بهترین زمان برای سفر به بُن آلمان است.

خیابان بِرِگاق در بالی مانی ایرلند شاقتصادی

اگر سریال بازی تاج و تخت را دیده باشید، خیابان بِرِگاق در ایرلند حتما برای شما یک خیابان شناخته شده است. در این خیابان قرن هجدهمی درختان پرپیچ و خم در دو طرف خیابان به آن منظره شگفت آوری داده اند. به این خیابان به خاطر تاریکی و مخوف بودن لقب حصار سیاه نیز داده اند.

خیابان وال استریت نیویورک آمریکا

وال استریت هم از خیابان های معروفی است که احتیاج به معرفی ندارد. وال استریت در واقع سمبل بخش اقتصادی و پولی آمریکا به حساب می آید. این خیابان 8 بلوکه دقیقا از شمال غرب تا جنوب شرقی از برادوی تا خیابان جنوبی امتداد یافته است. وال استریت هیچ چیز رنگی یا جایی برای تماشا ندارد ولی در نوع خود یک مقصد به حساب می آید چون هیچ کس نمی تواند از جذابیت پول چشم پوشی کند.

خیابان آگودا پرتغال

خیابان آگودا خیابانی زیبا و دیدنی در کشور پرتغال است. چیزی که آگودا را معروف نموده در واقع آغاز یک پروژه تابستانی استد که آگودا را به شاهکاری هنری تبدیل نموده است. پروژه چتر آسمان (Umbrella Sky) در سال 2011 به عنوان بخشی از فستیوال هنری Aguedas Agitagueda آغاز شد. در این پروژه ساکنین شهر چترهای زیبای رنگی خود را برای خنک کردن خیابان آویزان کردند و باید گفت این ایده بسیار ایده جذاب و رنگی بوده است و باعث معروف شدن این خیابان شده است.

کانال های آمستردام هلند

کانال های آمستردام علیرغم اینکه خیابانی بتونی و پر از وسایل نقلیه نمی باشند یکی از زیباترین و بهترین خیابان های جهان به حساب می آیند. با دارا بودن تعداد بی شماری قایق و دوچرخه، این کانال ها برای یک همراهی رمانتیک، ایده آل ترین مکان است.

و نکته آخر اینکه حتما جذابیت معماگونه این خیابان های معروف جهان باعث می گردد که برای کشف و رفتن به آنها از همین حالا بلیط خود را رزو نمایید؛ چنانچه بدنبال بهترین خدمات در زمینه رزرو بلیط و تور هستید با ما در ارتباط باشید.

شادترین و رنگی ترین خیابان های اروپا

مکان های ممنوعه جهان

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: لحظه آخری
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3996

به "10 خیابان معروف و زیبای جهان را بیشتر بشناسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 خیابان معروف و زیبای جهان را بیشتر بشناسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید