آسیب کرونا بر پیکر تئاتر

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:ویروس کرونا به تئاتر بیش از هر حرفه دیگری لطمه زده است.

آسیب کرونا بر پیکر تئاتر

به گزارش خبرنگار از ، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آئین تجلیل از روسای انجمن هنر های نمایشی و مدیران کانون های فعال استان که با رعایت پروتکل های بهداشتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار گردید، گفت: ویروس کرونا به تئاتر بیش از هر حرفه دیگری لطمه زده است و کوشش داریم در این دوران از هنرمندان تئاتری و پخش تئاتر بیش از پیش حمایت کنیم.

او اضافه نمود: امروز با توجه به شیوع کرونا در شرایطی هستیم که سالن ها تعطیل هستند و بسیاری از اهالی تئاتر خانه نشین شده اند، به جرات می توانم بگویم که تئاتری ها نسبت به باقی هنرمندان شرایط سخت تری را می گذرانند و قدردان تواضع و فروتنی این قشر اثرگذار برای برگزاری برنامه های تئاتر استان در فضای مجازی هستم.

زارع بر لزوم تداوم برگزاری جشنواره های مجازی با موضوع تئاتر استان تاکید نمود و گفت: استمرار این جشنواره ها پویای و زنده بودن تئاتر استان را تصویر خواهد نمود.

او به صحبت های اخیر مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران پیرامون خوداظهاری مردم برای عدم حضور دانش آموزان در مدارس تا ریشه کنی کرونا اشاره نمود و اضافه نمود: 90 درصد مردم استان اعلام کردند تمایل ندارند فرزندانشان در مدارس حاضر شوند تا از کرونا در امان باشند با این اوصاف اگر شرایط شهر های استان سفید هم باشد دور از انتظار است مردم به تماشای تئاتر بیایند و باید تا کشف واکسن کرونا، طرح های نو و خلاقانه برای کسب درآمد در بخش تئاتر ارائه گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه این اداره کل با تمام توان و درحد بضاعت، حمایت از هنرمندان را در دستور کار دارد، گفت: کرونا فرصت توسعه فعالیت های هنری و فرهنگی را در فضای مجازی فراهم کرد اهالی تئاتر از این فرصت برای گسترش فعالیت های هنرمندان این حوزه بهره مند شوند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10430

به "آسیب کرونا بر پیکر تئاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیب کرونا بر پیکر تئاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید