شروع مسابقات کاراته کارگران کشور در زرند

به گزارش دَبی بلاگ، هجدهمین دوره مسابقات کاراته کارگری قهرمانی کشور با حضور 7 استان در سالن شهید شیرودی شهرستان زرند شروع شد.

شروع مسابقات کاراته کارگران کشور در زرند

مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات کاراته کارگری قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان زرند از 7 استان کشور در سالن شهید شیرودی این شهرستان برگزار گردید.

به گفته ایمان توحیدی مسئول برگزاری مسابقات در این دوره از رقابت ها قریب 500 ورزشکار دختر و پسر در رده های سنی مختلف به مدت دو روز به رقابت می پردازند.

در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات سید رضا حسینی نژاد فرماندار، محمد ایزدی معاون سیاسی فرمانداری، سید علی محمودزاده رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی، جمعی از مسئولین اجرایی و رؤسای هیئت های ورزشی حضور داشتند.

فرماندار ززند در این آیین با قدردانی از برگزار کنندگان مراسم و خیر مقدم به شرکت کنندگان، نقش و جایگاه ورزش در سلامت جامعه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی را بسیار مهم و ارزشمند دانست و بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ ورزشی در جامعه تاکید و اظهار امیدواری کرد، ورزش به عنوان یک اصل، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه قرار گیرد.

سید علی محمود زاده رییس اداره کار و رفاه اجتماعی زرند هم توجه به ورزش جامعه کارگری در جامعه را بسیار با اهمیت دانست و گفت: ورزش مهمترین امر در جامعه است که نشاط و سرزندگی را در پی خواهد داشت.

او اضافه کرد: امر به ورزش، امر به نیکی هاست و باید خانه به خانه توسعه یابد.

خبرنگاران کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آبان 1401 بروزرسانی: 13 آبان 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 27811

به "شروع مسابقات کاراته کارگران کشور در زرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مسابقات کاراته کارگران کشور در زرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید