آنر 20 لایت با نمایشگر امولد یک هفته دیگر عرضه خواهد شد

به گزارش دَبی بلاگ، آنر، یکی از پیروز ترین زیر مجموعه های شرکت هواوی، میخواهد در تاریخ 22 اکتبر امسال، (30 مهر) گوشی آنر 20 لایت را روانه بازار کند.

آنر 20 لایت با نمایشگر امولد یک هفته دیگر عرضه خواهد شد

روز گذشته خبری دال بر رونمایی آنر 20 لایت در فضای مجازی پخش شد. اما تعیین شد که این خبر تنها یک خطا در ترجمه بوده و این شرکت در واقع فقط تاریخی از رونمایی این گوشی هوشمند را به همراه تصویری از آن با رنگ فانتزی آبی-صورتی منتشر نموده است.

اما در خصوص آنر 20 لایت چه می دانیم؟ یکی از نکات بارزی که در این گوشی میان رده به چشم می خورد، تغییر محل سنسور اثر انگشت از پشت گوشی به جلوی آن است. به عبارتی مانند اکثر گوشی های فعلی، آنر تصمیم گرفته سنسور اثر انگشت آنر 20 لایت را در زیر صفحه نمایشگر امولد آن تعبیه کند.

قرار دریافت سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش گوشی های هوشمند یک طراحی تازه و نو ظهور در این صنعت نیست، اما بنابر دلایلی، آنر تنها یک گوشی دیگر با این تکنولوژی ارائه نموده است که مجیک 2 (Magic 2) نام دارد و تنها در کشور چین به فروش می رسد.

از دیگر تغییراتی که در این گوشی شاهد آن هستیم، استفاده از پنل امولد به جای LCD است که خب تعداد کمی از گوشی های میان رده هواوی هستند که با نمایشگری از نوع امولد وارد بازار می شوند.

به عنوان نقطه قوت این گوشی، می توان به چیپست میان رده اما قدرتمند کایرین 810، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود. برای یک گوشی میان رده، این تعیینات کاملا مطلوب هستند و می توانند احتیاج کاربر را در استفاده های سنگین نیز رفع نمایند.

آنر 20 لایت در بخش پشتی میزبان 3 دوربین است که دوربین اصلی آن سنسوری به بزرگی 48 مگاپیکسل دارد. همچنین این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.3 اینچی با وضوح Full-HD پلاس خواهد بود که گفته می گردد از نسبت تصویر بیشتری به نسبت گوشی های دیگر برخوردار است.

اولین عکس از آنر V30 5G با نمایشگر حفره دار لو رفت

منبع: gsmarena

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3310

به "آنر 20 لایت با نمایشگر امولد یک هفته دیگر عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر 20 لایت با نمایشگر امولد یک هفته دیگر عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید