آیا بهترین مراکز خرید اهواز را می شناسید؟

به گزارش دَبی بلاگ، اهواز، شهری که از گرمترین مناطق دنیا است، با مردم صمیمی و خونگرم خود همواره پذیرای میهمانان ایرانی و خارجی بوده است. در هر فصلی که به این شهر سفر کنید، همواره با روی خوش از شما استقبال می گردد. هرچند که سفر به اهواز در تابستان با دمای 50 درجه بالای سفری می تواند سخت باشد. با این وجود، سفر به این شهر با سر زدن به مراکز خرید اهواز ارتباط تنگاتنگی دارد. برای آشنایی بیشتر با این قسمت از ایران، به راهنمای سفر به خوزستان مراجعه کنید. مردم خوش پوش جنوب، مراکز خرید این شهر را از جاذبه های اهواز می دانند و بازارهای آن تا پاسی از شب مملو از جمعیت است. در ادامه این مقاله، برای آشنا شدن با مراکز خرید اهواز با خبرنگاران همراه با باشید:

آیا بهترین مراکز خرید اهواز را می شناسید؟

مرکز خرید زهره از بهترین مراکز خرید اهواز

مرکز خرید زهره که از جدیدترین بازارها برای خرید در اهواز به شمار می آید، در 5 طبقه ساخته شده است. در این ساختمان که از جاذبه های اهواز به حساب می آید، می توان انواع و اقسام پوشاک، کیف و کفش را تهیه کرد. همچنین در قسمت هایی از این ساختمان، لوازم آرایشی و بهداشتی نیز به فروش می رسد. علاوه بر این، کافی شاپ این مرکز برای علاقمندان به انواع نوشیدنی بسیار جذاب خواهد بود.

آدرس مرکز خرید زهره: اهواز، زیتون کارمندی، خیابان زهره، نبش بوعلی

برای سفر به این شهر جذاب و دیدنی، می توانید بلیط هواپیمای اهواز را خبرنگاران تهیه نمایید.

سیتی سنتر مهزیار، یک مرکز خرید تمام عیار!

سیتی سنتر مهزیار که در یازده طبقه ساخته شده است، یک مرکز خرید کامل به حساب می آید. در طبقه زیر همکف، هایپرمارکت واقع شده است، در طبقه همکف کنندگی هایی از برندهای بزرگ قرار گرفته، طبقه اول به پوشاک زنانه و طبقه دوم به پوشاک مردانه اختصاص یافته است. طبقه سوم محل فروش انواع زیورآلات و لوازم آرایشی بوده و طبقه پنجم نیز به بچه ها اختصاص پیدا نموده است. دو طبقه بعدی به بازی های بچه ها و نوجوانان اختصاص یافته است و در طبقه هشتم رستوران واقع شده است.

آدرس سیتی سنتر مهزیار: اهواز، تقاطع خیابان حجت و خیابان زمزم

مرکز خرید زیتون، از بهترین مراکز خرید اهواز

این مرکز خرید که شش طبقه ساخته شده، از ارزان ترین مراکز خرید اهواز به شمار می آید. در طبقه دوم این ساختمان می توانید انواع پوشاک زنانه را تهیه کنید. در طبقه سوم با تنوعی از کیف و کفش رو به رو خواهید شد و در طبقه چهارم، پوشاک مخصوص آقایان به فروش می رسد. طبقه پنجم مرکز خرید زیتون به فروش لوازم آرایش اختصاص دارد و هنوز از طبقه چهارم آن بهره برداری نشده است. این مرکز خرید را نتوان جزء ارزان ترین مراکز خرید اهواز در نظر گرفت اما قیمت ها در آن چندان نیز بالا نیستند.

آدرس: اهواز، فلکه سنگر، خیابان خاقانی

بازار امام رضا، یکی از بهترین مراکز خرید اهواز

این مرکز خرید که در سال 83 افتتاح شده است، از بهترین مراکز خرید اهواز به شما می آید. تنوع بالای کالاها در این مرکز، باعث شده تا افراد زیادی روزانه از آن بازدید کنند و احتیاجات خود را تهیه کنند. بازار امام رضا شامل 5 طبقه است که در طبقه زیر همکف آن، محصولات بهداشتی و مواد غذایی عرضه می گردد. در سه طبقه بعدی انواع فرش و کف پوش هایی از این دست به فروش می رسد. طبقه سوم به فروش مبلمان اختصاص دارد، در طبقه چهارم انواع سرویس خواب قابل خرید است. در طبقه پنجم نیز انواع لوازم خانگی و آشپزخانه وجود دارد. این بازار با قیمت های مقرون به صرفه ، یکی از بهترین مناطق برای خرید در اهواز به حساب می آید.

آدرس بازار امام رضا: اهواز، تقاطع خیابان کیانپارس و خیابان میهن شرقی

برای تجربه یک سفر راحت و آسان، پیشنهاد می کنیم تا رزرو هتل در اهواز را با خبرنگاران انجام دهید و از سفر لذت ببرید.

برج کیانپارس، از مراکز خرید لوکس اهواز

مجتمع تجاری و اداری کیانپارس اهواز در هفت طبقه ساخته شده است که دو طبقه آن تجاری و باقی 5 طبقه کاربرد تجاری دارد. در طبقات اداری آن انواع خدمات پزشکی، وکالت، مهندسی و غیره ارائه می گردد و چند موسسه آموزشی را نیز در بر دارد. فضای تجاری این مرکز خرید، شامل 55 واحد مجزا است که متراژ آن ها از 17 تا 50 مترمربع متغیر است و در آن ها انواع پوشاک، کیف، کفش، زیورآلات و غیره به فروش می رسد.

آدرس مجتمع کیانپارس: اهواز، کیانپارس، خیابان 12 غربی

کارون، یک مرکز خرید پرطرفدار در اهواز!

مرکز خرید کارون، یکی از پرطرفدارترین مناطق برای خرید در اهواز است. ساختمان آن در 5 طبقه ساخته شده که شامل دو طبقه ی تجاری و سه طبقه اداری است. واحدهای اداره اغلب تحت اختیار پزشکان اهواز هستند در حالیکه، در طبقات دیگر می توانید انواع پوشاک و کیف و کفش را پیدا کنید. کارون همچنین، یکی از ارزان ترین مراکز خرید اهواز به شمار می رود و همیشه سرشار از مشتریان مشتاق است. از دیگر مزایای مهم این مرکز خرید، وجود سه طبقه پارکینگ است که خیال شما را از بابت جای پارک خودرو کاملا راحت می نماید.

آدرس مرکز خرید کارون: اهواز، خیابان نادری

در این مقاله ما از بهترین مراکز خرید اهواز نام بردیم و آن ها را معرفی کردیم. از بازار امام رضا نام بردیم و مرکز خرید کارون را معرفی کردیم؛ شما را با سیتی سنتر مهزیار آشنا ساختیم و از مرکز خرید زهره نام بردیم. آیا شما نیز تجربه خرید از این فروشگاه ها را دارید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. اگر هم مراکز خرید دیگری را می شناسید، آن ها را به ما هم معرفی کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3912

به "آیا بهترین مراکز خرید اهواز را می شناسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا بهترین مراکز خرید اهواز را می شناسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید