احمد بذری به گروه شانس مجدد رفت، مهران شیخی حذف شد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رقابت های چهار وزن نخست کشتی آزاد هفتمین دوره بازی های نظامیان جهان از صبح امروز در شهر ووهان چین در حال برگزاری است که مهران شیخی و احمد بذری نمایندگان کشورمان در اوزان 65 و 86 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند.

احمد بذری به گروه شانس مجدد رفت، مهران شیخی حذف شد

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان دیدارهای مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم مهران شیخی در دیدار نخست با نتیجه 13 بر 2 مغلوب کیم هان سونگ دارنده مدال برنز آسیا از کره شمالی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل واسیلی شوپتار از اوکراین، شیخی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 86 کیلوگرم احمد بذری در مبارزه نخست مقابل آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز جهان از روسیه با نتیجه 6 بر 3 بازنده شد، اما با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه باید ابتدا مقابل لی سئونگ دانگ از کره جنوبی به میدان برود و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار بعدی با احمد آیبویف از فرانسه کشتی بگیرد. بذری در صورت غلبه بر این کشتی گیر در رده بندی به مصاف آدیلت داولومبایف دارنده مدال برنز بازهای آسیایی از کشور قزاقستان برود.

مسابقات اوزان فوق بعد از ظهر امروز با مشخص شدن نفرات برتر پایان می یابد. محمدحسین محمدیان و یداله محبی نمایندگان کشورمان در اوزان 97 و 125 کیلوگرم نیز فردا (سه شنبه) به مصاف حریفان خود می روند.

این مسابقات در 6 وزن المپیکی برگزار می شود که هر کشور مجاز به شرکت 4 کشتی گیر در هر رشته می باشد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3395

به "احمد بذری به گروه شانس مجدد رفت، مهران شیخی حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد بذری به گروه شانس مجدد رفت، مهران شیخی حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید