احیای کشت پنبه یک اولویت قطعی است ، گلستان آماده جهش بزرگ در صنایع تبدیلی و تکمیلی

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان با اشاره به ضرورت جبران عقب ماندگی های استان در بخش کشاورزی و صنایع وابسته گفت: باید در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی یک جهش بزرگ را تجربه کنیم.

احیای کشت پنبه یک اولویت قطعی است ، گلستان آماده جهش بزرگ در صنایع تبدیلی و تکمیلی

علی محمد زنگانه در در بازدید از فرایند ساخت کارخانه ریسندگی ماهوت شمال در شهرستان علی آبادکتول با ابراز تاسف از کمرنگ شدن فعالیت کارخانجات نساجی در استان گلستان و افول صنعت و کشاورزی در حوزه پنبه، اظهار کرد: ما باید با همدلی و هم افزایی استان گلستان را به روزهای اوج خود بازگردانده و در حوزه های مختلف تحول اساسی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه ویژه ای برای احیای کشت پنبه در استان گلستان داریم، اضافه نمود: احداث کارخانه ریسندگی ماهوت شمال با سرعت در حال اجرا است و ان شاءالله تا خرداد سال آینده راه اندازی می گردد تا در خدمت صنایع تکمیلی بخش کشاورزی قرار بگیرد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه ما در سطح استان در حوزه صنایع تبدیلی مسائل بسیاری را داریم، اظهار داشت: باید توسعه دراین حوزه مورد توجه و در دستور کار جدی ما قرار بگیرد زیرا استان ما در عقب ماندگی زیادی در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی دارد که تقویت این بخش جزو برنامه های اصلی جهاد پیشرفت است.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان دکتر زنگانه در ملاقات یک روزه خود با مردم، مسئولان، صنعتگران، کشاورزان و نخبگان شهرستان علی آبادکتول در جریان فرایند توسعه شهرستان و نیازمندی های آن برای رسیدن به برنامه توسعه مدنظر نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 22344

به "احیای کشت پنبه یک اولویت قطعی است ، گلستان آماده جهش بزرگ در صنایع تبدیلی و تکمیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای کشت پنبه یک اولویت قطعی است ، گلستان آماده جهش بزرگ در صنایع تبدیلی و تکمیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید