استفاده از ماسک و دستکش در سرویس مدارس الزامی است

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های کشور درباره ضمانت اجرایی رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط رانندگان سرویس مدارس شرح داد.

استفاده از ماسک و دستکش در سرویس مدارس الزامی است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، مرتضی ضامنی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به ضمانت اجرایی رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط رانندگان سرویس مدارس، اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی، وزارت بهداشت دستورالعمل هایی را ابلاغ نموده است که این ابلاغیه ها در حوزه سرویس مدارس هم رعایت خواهند شد، ما در این زمینه کاملا تابع مصوبات ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت هستیم تا بتوانیم با رعایت کامل موارد بهداشتی مانع از شیوع ویروس کرونا در این بخش شویم.

ضامنی اضافه کرد: مواردی که باید رعایت گردد به وسیله شهرداری ها به رانندگان اعلام شده و در ادامه با ارائه روش های آموزشی و پیامکی به رانندگان تأکید خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های کشور با بیان اینکه استفاده از ماسک، دستکش و ضدعفونی مستمر خودرو از الزاماتی است که حتما باید انجام گردد، توضیح داد: دانش آموزان نیز در طول سفر موظف به استفاده از ماسک هستند. همچنین غربالگری به صورت مرتب در حوزه حمل و نقل عمومی در حال اجرا است و در صورتی که راننده ای علائمی داشته باشد باید تست بدهد و در صورت مثبت شدن تا زمان برطرف کامل بیماری و اعلام پزشک، اجازه فعالیت نخواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11739

به "استفاده از ماسک و دستکش در سرویس مدارس الزامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ماسک و دستکش در سرویس مدارس الزامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید