استوکس غایب بزرگ دیدار تراکتورسازی با پرسپولیس

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، طبق شنیده ها و تصاویری که از تمرینات اخیر تیم فوتبال تراکتورسازی منتشر می گردد گویا استوکس مهاجم گلزن تبریزی ها مصدوم است و در تمرینات گروهی سرخ پوشان شرکت نمی کند و وی غایب بزرگ دیدار تراکتورسازی با پرسپولیس خواهد بود.

استوکس غایب بزرگ دیدار تراکتورسازی با پرسپولیس

گفته می گردد احتمال دوری 15 روزه این مهاجم تراکتورسازی از مسابقات وجود دارد و شاید وی بازی بعدی برابر پارس جنوبی جم را نیز از دست بدهد.

لازم به شرح است که مسعود شجاعی کاپیتان تراکتورسازی نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی بزرگ هفته بیست و هشتم لیگ برتر نیست.

اعلام آخرین وضعیت مصدومیت استوکس از زبان پزشک تیم تراکتور

پزشک تیم تراکتور نیز از آخرین وضعیت مصدومیت آنتونی استوکس اطلاع داد و حضور وی در دیدار مقابل پرسپولیس را نامعلوم دانست.

مجید صادقی گفت: این بازیکن درصحنه مشکوک به پنالتی دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد که بلافاصله پس از خاتمه مسابقه کادر پزشکی تیم وضعیت این بازیکن را آنالیز کردند.

وی اضافه نمود: پس از آنالیز های اولیه این بازیکن تحت آزمایش ام آر آی و سی تی اسکن نهاده شد که نتایج این آزمایشات در دست آنالیز است.

فیزیوتراپ تیم تراکتور گفت: استوکس در حال حاضر تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم، پشت سر می گذارد و هنوز وضعیت او برای دیدار مقابل پرسپولیس تهران معین نیست و پس از آنالیز نتایج آزمایشات و معاینات لازم در مورد حضور یا عدم حضور وی در این دیدار تصمیم گیری خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 918

به "استوکس غایب بزرگ دیدار تراکتورسازی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوکس غایب بزرگ دیدار تراکتورسازی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید