اطلاعات جدید کارت های توسعه دهنده 1 ترابایتی منتشر شد

به گزارش دَبی بلاگ، شرکت مایکروسافت قصد دارد با افزایش حافظه کنسول های خود کاربران را به خرید بازی های بیشتر تشویق کند.

اطلاعات جدید کارت های توسعه دهنده 1 ترابایتی منتشر شد

به گزارش خبرنگار ، پیش از این مایکروسافت جزئیات کنترلر جدید Xbox Series X و کارت های توسعه 1 ترابایتی را شرح داده بود و اکنون کاربران توانسته اند نگاه دقیق تری به هر دو آن ها داشته باشند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، به زودی پیش نمایش کاملی از ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

در نگاه اول، کنترلر ایکس باکس سری ایکس تفاوت چندانی با کنترلر ایکس باکس وان ندارد، اما در واقع چند فرق کلیدی وجود دارد. اندازه و شکل کنترلر به مقدار بسیار اندکی تغییر کرده تا به طور کلی کمی کوچکتر باشد. کلید های جهت دهی نیز باز طراحی شده و از شکل معمولی صلیبی به حالت دایره ای تغییر کرده است که بسیار به کنترلر های Elite شباهت دارد.

اگرچه ویژگی های اندک دیگری نیز وجود دارد، اما USB-C و یک دکمه اشتراک گذاری جدید از اصلی ترین ملحقات هستند. مایکروسافت از طراحی باطری AA در کنترلر جدید پشتیبانی می کند، به این معنا که اگر کاربران می خواهند واقعا از مزایای USB-C استفاده کنند، باید برای ایکس باکس کیت شارژر جداگانه با قیمت 24.99 دلار بخرند.

دکمه اشتراک گذاری از اساسی ترین تغییرات هدفمند است، که تجربه آپلود تصاویر درون بازی و ویدئو کلیپ ها را ساده تر می سازد. مایکروسافت این دکمه را طراحی کرده است تا کاربران بتوانند با ضربه زدن بر آن محتوا را ذخیره کنند و مستقیما از ایکس باکس سری ایکس و یا از برنامه موبایل ایکس باکس آن را به اشتراک بگذارند.

  • شرکت مایکروسافت بتسدا و چند استودیوی دیگر را خرید

کارت های توسعه 1 ترابایتی کمی از کارت SD بزرگ تر هستند و می توانند بازی های سری X ایکس باکس را جهت افزایش حافظه کلی سیستم در خود ذخیره سازند. کاربرانی که قصد دارند از حافظه الحاقی 1 ترابایتی استفاده کنند به این کارت ها نیاز پیدا خواهند کرد، زیرا هنگامی که بازی ها برای سری X ایکس باکس ارتقا یابند، بسیاری از آن ها به سرعت بالای حافظه سیستم یا این کارت ها نیاز خواهند داشت.

شرکت مایکروسافت این کارت های توسعه را جهت تطبیق با همان عملکرد هایی که در SSD داخلی یافت می شود طراحی کرده است. افراد قادر خواهند بود یک درایو USB را به ایکس باکس سری ایکس متصل کنند و بازی های ایکس باکس یک را در کنسول انجام دهند، اما اگر بازی با ارتقایی که به سرعت حافظه بستگی دارد بروزرسانی شد، در این صورت باید به حافظه داخلی یا گسترده ایکس باکس سری ایکس کپی شود.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12238

به "اطلاعات جدید کارت های توسعه دهنده 1 ترابایتی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدید کارت های توسعه دهنده 1 ترابایتی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید