اعلام تصمیمات فدراسیون جهانی ژیمناستیک درباره رقابت های کسب سهمیه المپیک

به گزارش دَبی بلاگ، فدراسیون جهانی ژیمناستیک تصمیمات خود درخصوص مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو را گفت.

اعلام تصمیمات فدراسیون جهانی ژیمناستیک درباره رقابت های کسب سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، کمیته اجرایی FIG پس از تعویق مسابقات المپیک 2020 توکیو ، تصمیمات جدید را در مورد مسابقات انتخابی المپیک و همچنین سایر موارد اتخاذ و اعلام نمود.

در پی تعویق یک ساله بازی های المپیک توکیو 5020 کمیته اجرایی FIG جلسه ای را به صورت ویدئوکنفرانس در مورد موضوعات مطرح شده ازجمله تغییر تاریخ ، تأثیر جریان فعلی جهانی بحران سلامت در رویدادهای ژیمناستیک برگزار کرد.

تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد عبارتند از:

سهمیه های المپیک 2020 توکیو

در حالی که تقریبا 75 درصد از 324 سهمیه المپیک ژیمناستیک در حال حاضر اختصاص داده شده است ، گسترش سریع ویروس کرونا مانع از برگزاری برنامه های باقیمانده مسابقات مقدماتی شده است .

برای این منظور ، FIG قصد دارد با همکاری نزدیک با فدراسیون های ملی میزبان و کنفدراسیونهای قاره ای برای یافتن تاریخ جدید پس از مهار این ویروس و رفع محدودیت های دولت برگزار کند.

با توجه به اینکه مسابقات جهانی تک وسیله در باکو جمهوری آذربایجان که قبل از برگزاری فینال در تاریخ 13 مارس متوقف شد، کمیته اجرایی تصمیم گرفته است که نتایج مرحله مقدماتی را به عنوان نتایج نهایی در نظر بگیرد و امتیازات رتبه بندی مطابق با آنها اعطا می شود.

داوران و کتابچه مقررات امتیازگذاری داوری

کمیته اجرایی موافقت کرده است که هیچ تغییری در معیارهای انتخاب داوران برای بازی های المپیک 2020 توکیو ایجاد نکند، بنابراین داورانی که برای شرکت در بازی های المپیک 2020 توکیو دعوت شده اند مجددا برای سال آینده دعوت خواهند شد.

همچنین تصمیم گرفته شد که کتابچه مقررات امتیازگذاری 2017-2020 در همه شاخه های ژیمناستیک تا سرانجام سال 2021 به قوت خود باقی بماند. کتابچه های جدید مقررات امتیازگذاری 2020-2021 که از تاریخ 1 ژانویه 2022 به مرحله اجرا در خواهد آمد ، سال آینده منتشر می شود. برای جلوگیری از هرگونه سردرگمی کلیه دوره ها و آزمونهای داوری با تعویق یک سال به نوامبر 2021 موکول می شوند.

مسابقات قهرمانی جهان

بحران سلامت منجر به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی جهانی آکروبات ژیمناستیک 2020 در سوئیس ، مسابقات جهانی ژیمناستیک آیروبیک در باکو و اولین مسابقات قهرمانی جهانی پارکور در هیروشیما ژاپن شد. FIG برای یافتن تاریخ های احتمالی جدید برای برگزاری این مسابقات در سال 2021 با فدراسیون های عضو در تماس است.

در حال حاضر ، هیچ برنامه ای برای جابجایی مسابقات قهرمانی جهانی 2021 درشاخه ژیمناستیک هنری در کپنهاگ ، دانمارک و یا مسابقات قهرمانی جهانی ترامپولین در باکو وجود ندارد. فرایند نامزدی برای میزبانی مسابقات جهانی ژیمناستیک ریتمیک 2021 نیز ادامه دارد.

کنگره انتخابات

کمیته اجرایی همچنین درباره کنگره انتخاباتی که در اکتبر سال 2020 در آنتالیا ، ترکیه برنامه ریزی شده بود، بحث کرد. سناریوهای متنوعی در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می توان به تعویق کنگره تا اکتبر 2021 اشاره کرد. کمیته اجرایی دوباره اوضاع را اواسط ماه مه ارزیابی خواهد کرد. بسته به تکامل بیماری همه گیر ، تصمیم گیری نهایی را در اواسط ماه می یا ژوئن اتخاذ می کند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7583

به "اعلام تصمیمات فدراسیون جهانی ژیمناستیک درباره رقابت های کسب سهمیه المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام تصمیمات فدراسیون جهانی ژیمناستیک درباره رقابت های کسب سهمیه المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید