علی نژاد: امیدواریم عملکرد کمانداران در توکیو بهتر از گذشته باشد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان امروز چهارشنبه با حضور در سایت تیروکمان آزادی از اردوی تیم ملی تیروکمان بازدید کرد.

علی نژاد: امیدواریم عملکرد کمانداران در توکیو بهتر از گذشته باشد

در جریان این بازدید علی نژاد از زهرا نعمتی تقدیر کرد. این پاراکماندار کشورمان از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) به عنوان پیشگام در نسل جوان IPC معرفی گشت.

همچنین علی نژاد در این بازدید گفت: به واسطه شیوع کرونا شرایط ورزش در تمام جهان به مخاطره افتاد. ایران از این قضیه مستثنی نبود طوری که در بُعد قهرمانی، حرفه ای و همگانی آسیب دیدیم اما خوشبختانه تدابیری که در نظر گرفته شد مناسب بود، چه تدابیری که برای لغو فعالیت ها گرفتیم و چه تدابیری که برای شروع به کار در نظر گرفته شد.

وی شرح داد: با هماهنگی با وزارت بهداشت از شهریورماه اردوها را با پروتکل های مخصوص شروع کرد. تیروکمان از آنجا که در فضای باز تمرین دارد جزو اولین رشته هایی بود که مجوز تمرین و اردو را دریافت کرد.

معاون وزیر ورزش با یادآوری اینکه به دلیل شیوع کرونا ورزشکاران و از جمله کماندارن در چند ماه اخیر هیچ حضوری در رویدادهای بین المللی نداشتند، گفت: اردوهای برگزار شده باعث شده به لحاظ آمادگی افت زیادی نداشته باشید ضمن اینکه طبق تقویم ارائه شده توسط فدراسیون تیروکمان، اعزام ملی پوشان این رشته از 10 فروردین ماه شروع می شود.

علی نژاد با یادآوری فاصله زمانی چهارماهه باقی مانده تا المپیک توکیو و اینکه در تیروکمان میلاد وزیری برای این بازی ها کسب سهمیه کرده است، ادامه داد: این احتمال می رود که شما کمانداران در بخش تیمی هم کسب سهمیه کنید. تیروکمان تا به امروز در بازی های المپیک توفیقی (به لحاظ نتیجه) نداشته است اما در بازی های آسیایی اتفاق های خوبی برای این رشته افتاده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم کمانداران در توکیو یک قدم رو به جلو بردارند. البته به لحاظ نتیجه و مدال انتظاری از کمانداران وجود ندارد اما اینکه به لحاظ عملکرد، بهتر و بالاتر از گذشته عمل شود خود موفقیت به حساب می آید. امیدواریم این شرایط را ببینیم و بعد از آن هم در بازی های آسیایی 2022 شاهد مدال آوری دوباره کمانداران باشیم.

معاون وزیر ورزش همچنین با اشاره به پیگیری هایی که توسط وزارت ورزش و فدراسیون تیروکمان نسبت به حذف کامپوند از بازی های آسیایی 2022 انجام شد، گفت: ظاهراً کنفدراسیون آسیا در مورد تصمیم خود برای حذف این رشته عقب نشینی هایی داشته است و این یعنی اینکه احتمال تجدید نظر وجود دارد. در هر صورت پیگیری ها را ادامه می دهیم.

وی با یادآوری در پیش بودن بازی های کشورهای اسلامی و اهمیت برگزاری این بازی ها گفت: اساساً رقابتی که میان کشورها در جهان اسلام وجود دارد در ورزش این کشورها هم وجود دارد. در بازی های کشورهای اسلامی معمولاً شرایط خاصی حاکم است. رئیس فدراسیون جهانی تیروکمان رئیس کمیته ملی المپیک ترکیه است که میزبانی دوره جدید این بازی ها را بر عهده دارد. بنابراین احتمالاً شرایط بهتری برای تیروکان در این بازی ها وجود خواهد داشت. امیدواریم تیروکمان در هر دو بخش جزو مدال آوران این بازی ها باشد.

مهدی علی نژاد در خاتمه با تاکید بر اینکه تلاش شده شرایط به گونه ای فراهم شود که ورزشکاران دچار مشکل نشوند و بتوانند کارهای شان را پیش ببرند، گفت: حمایت خوبی از فدراسیون ها صورت گرفت ضمن اینکه افتتاح خوابگاه تیروکمان هم اتفاق خوبی بود. شرایط قبل و کانکس ها را به خاطر داریم. این خوابگاه که افتتاح شد نیازهای کمپی تیروکمان را پوشش می دهد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16290

به "علی نژاد: امیدواریم عملکرد کمانداران در توکیو بهتر از گذشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: امیدواریم عملکرد کمانداران در توکیو بهتر از گذشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید