اعلام زمان ارسال فهرست بازیکنان تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان و بازی فینال

به گزارش دَبی بلاگ، زمان ارسال فهرست بازیکنان تیم های شرکت کننده در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا و بازی فینال تعیین شدند.

اعلام زمان ارسال فهرست بازیکنان تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان و بازی فینال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، تیم های شرکت نماینده در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا که به خاطر همه گیری جهانی ویروس کرونا از ماه مارس (اسفدند 98) متوقف شده است باید تا اواسط جولای (مرداد) فهرست اولیه بازیکنان خود را جهت به انتها رساندن این رقابت ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ارسال نمایند.

طبق دستورالعمل AFC فهرست نهایی تیم های لیگ قهرمانان آسیا باید یک هفته قبل از آغاز نخستین ملاقات ارسال گردد. این بدان معناست که زمان ارسال فهرست نهایی و قطعی تیم ها 6 سپتامبر (16 شهریور) انتها می یابد، زیرا گزینه پیشنهادی برای از سرگیری لیگ قهرمانان 14 سپتامبر (24 سپتامبر) است. البته تیم ها برای به انتها رساندن ملاقاتهای خود در لیگ قهرمانان می توانند 5 بازیکن جدید را به فهرست شان اضافه نمایند. طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا میان فهرست اولیه و نهایی تیم ها می تواند 8 تغییر انجام گردد. تغییر 5 بازیکن بنا به هر دلیلی و 3 بازیکن نیز به دلیل مصدومیت در فهرست تیم ها می تواند صورت پذیرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا طبق روال معمولش به تیم های لیگ قهرمانان در تاریخ های مشخص شده در زمان برگزاری ملاقاتهای مرحله گروهی و نهایی اجازه ثبت بازیکنان جدیدی را در فهرست شان می دهد. این رویه به ویژه در منطقه غرب آسیا با همکاری های فدراسیون فوتبال کشورها اجرایی می گردد، زیرا عملاً تیم ها در دو فصل به میدان می فرایند.

روزنامه استاد الدوحه در انتها نوشت: انتظار می رود AFC با پذیرش گزینه های پیشنهادی ملاقاتهای مراحل گروهی و حذفی لیگ قهرمانان را با سیستم تجمیعی در روزهای 14 تا 29 سپتامبر (24 شهریور تا 8 مهر) برگزار کند. ملاقاتهای مراحل یک چهارم نهایی در 4 نوامبر (14 آبان)، نیمه نهایی (5 آذر) و فینال (15 آذر) برگزار خواهند شد. ملاقاتهای این مراحل با توجه به حذف سیستم رفت وبرگشت و ممانعت از سفرها به صورت تک بازی در یک کشور برگزار می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10033

به "اعلام زمان ارسال فهرست بازیکنان تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان و بازی فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان ارسال فهرست بازیکنان تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان و بازی فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید