اعلام زمان جام باشگاه های فوتسال آسیا، تعویق جام ملت ها به 2021؟

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسابقات فوتسال قهرمانی قاره آسیا قرار بود اسفند ماه 1398 برگزار گردد که به خاطر شیوع ویروس کرونا، این بازی ها به مرداد 1399 موکول شد. باتوجه به شرایط کشورها برای آماده سازی و فرصت کم به جامانده تا این مسابقات، ایران درخواست داد جام ملت های فوتسال آسیا از مرداد به آذر یا بهمن و اسفند 1399 موکول گردد.

اعلام زمان جام باشگاه های فوتسال آسیا، تعویق جام ملت ها به 2021؟

این در حالی است که به گفته دبیر کل فدراسیون فوتبال امارات، مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در ماه دسامبر (آذرماه) برگزار می گردد و بنابراین شاهد جام ملت های آسیا در این ماه نخواهیم بود.

محمد عبدالله هزام الظاهری در این خصوص گفت: طبق توافق با AFC مقرر شد از تاریخ 2 تا 13 دسامبر 2020 (12 تا 23 آذر) مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا به میزبانی امارات برگزار گردد.

به این ترتیب در صورتی که AFC با درخواست ایران برای تغییر تاریخ جام ملت های فوتسال آسیا موافقت کند، این بازی ها قطعا به ابتدای سال 2021 یعنی بهمن یا اسفند موکول خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9257

به "اعلام زمان جام باشگاه های فوتسال آسیا، تعویق جام ملت ها به 2021؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان جام باشگاه های فوتسال آسیا، تعویق جام ملت ها به 2021؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید