افزایش 3 درصدی سفر در استان تهران

به گزارش دَبی بلاگ، تهران (پانا) - استاندار تهران از افزایش 3 درصدی سفر در استان تهران طی سال جاری خبر داد.

افزایش 3 درصدی سفر در استان تهران

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد تسهیل سفر اظهار کرد: در استان تهران با همه ابعاد پیچیدگی امروز شرایط نسبتا با ثباتی را به لحاظ مدیریت کرونا شاهدیم.

استاندار تهران اضافه کرد: امسال 3درصد افزایش سفر و 11درصد کاهش فوتی ها را در تصادفات در استان تهران شاهد بودیم و همه فرمانداران و بخشداران باید نهایت همکاری را با پلیس راهور داشته باشند.

وی ادامه داد: دیدگاهی که وزارت بهداشت به عنوان متولی سلامت مردم در شرایط کرونا دارد مبنی بر محدودیت سفر در ایام نوروز است و ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب کرد که سفر شهروندان به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و البته سفر شهروندان به شهرهای زرد و آبی بلامانع است.

محسنی بندپی شرح داد: افرادی که با تست مثبت کرونا هستند حتما باید از ادامه سفر منع شوند و باید نظارت ها در این خصوص تشدید شود ضمن اینکه باید زمینه های ماندگاری شهروندان استان تهران را ایام عید نوروز به ویژه در این مقطع که با بیماری کرونا روبرو ایم، فراهم کنیم.

وی بیان کرد: علیرغم برگزاری چندین جلسه در خصوص تجمیع دستفروشان در سطح شهر تهران در نقطه ای خاص اما هنوز اقدامی از سوی شهرداری تهران در این خصوص صورت نگرفته است.

استاندار تهران تاکید کرد: عملیات عمرانی اعم از حفاری در استان تهران در بازه زمانی 20 اسفند تا 18 فروردین در استان تهران متوقف خواهد شد.

وی گفت: هیچ گونه افزایشی برای فروش بلیط در حمل و نقل ریلی و جاده ای و هوایی را نباید ببینیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16587

به "افزایش 3 درصدی سفر در استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 3 درصدی سفر در استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید