افشای مشخصات دوربین و رم آیفون 14 پرو

به گزارش دَبی بلاگ، در حالی که هنوز چند ماه تا معرفی رسمی سری آیفون های 2022 فاصله داریم، شایعات و گزارش های مختلفی در مورد گوشی های پرچمدار آینده اپل در فضای مجازی منتشر شده است. گزارش هایی به دست ما رسیده است که برخی از پیشرفت های عمده انواع آیفون 14 پرو را آشکار می کند.

افشای مشخصات دوربین و رم آیفون 14 پرو

به گزارش خبرنگاران، وبسایت MacRumers، که از سال 2000 اخبار، شایعات و گزارش های مربوط به مکینتاش و اپل را پوشش می دهد، اطلاعات تازهی از یادداشت تحقیقاتی شرکت هنگ کنگی کارگزاری سهام Haitong International Securities افشا کرده است. پیش از این، Jeff Pu، تحلیلگر دنیای فناوری، اعلام کرده بود که شرکت اپل قصد دارد سری آیفون 14 را در سپتامبر 2022 به بازار عرضه کند. سری تازه احتمالا شامل آیفون 14، 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس 6.7 اینچی، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو 6.7 اینچی است. اکنون، Jeff Pu جزئیات بیشتری درباره سری آیفون 14 پرو را در یک یادداشت تحقیقاتی تازه فاش کرده است.

طبق این گزارش ها، نسخه های Pro به یک مجموعه دوربین سه گانه مجهز می شوند که لنز اصلی آن یک دوربین 48 مگاپیکسلی است و با یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو نیز جفت می شود. این خبر مطابق با گزارش های قبلی است. پیش از این در ماه آوریل، یکی دیگر از تحلیلگران شناخته شده، Ming Chi Kuo، عنوان کرده بود که مدل های آیفون 14 پرو دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فیلمبرداری 8K خواهند بود.

علاوه بر این، Jeff Pu، همچنین اضافه کرده که انواع گوشی های آیفون 14 پرو به 8 گیگابایت رم مجهز هستند که نسبت به رم 6 گیگابایتی که در بالاترین نسخه سری آیفون 13 پرو ارائه شده بود، بیشتر است. البته به خاطر داشته باشید که این گزارش هنوز تایید نشده است، بنابراین فعلا باید با احتیاط آن را پذیرفت. با توجه به اینکه هنوز چند ماه دیگر تا عرضه آیفون 14 به جای مانده است، می توان انتظار داشت که شایعات و گزارش های بیشتری نیز منتشر شود. در صورت دریافت گزارش های بیشتر شما را در جریان جزئیات بیشتری در مورد این گوشی های پرچمدار خواهیم گذاشت.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 22831

به "افشای مشخصات دوربین و رم آیفون 14 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات دوربین و رم آیفون 14 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید