گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 در رنگ سبز دیده شد

به گزارش دَبی بلاگ، روز گذشته تصویری از سری گلکسی نوت 20 منتشر شد که به لطف آن از شکل ظاهری و تمام مشخصات فنی این محصولات مطلع شدیم. همچنین دیدیم که سامسونگ این دو گوشی را در دو رنگ خاکستری (Mystic Gray) و برنزی (Mystic Bronze) طراحی کرد اما ایوان بلس، یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری امروز تصویری از مدل سبز رنگ و جذاب گلکسی نوت 20 را با کاربران به اشتراک گذاشت.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 در رنگ سبز دیده شد

سامسونگ در سری نوت 20 تمرکز خود را روی رنگ بندی منعطف کرد و تا به این لحظه چیزی که بیشتر از همه در رابطه با این محصولات مورد توجه نهاده شد، همین رنگ بندی جذاب آن ها بود. البته شنیده بودیم که سری نوت 20 در دو رنگ بندی خاکستری (Mystic Gray) و برنزی (Mystic Bronze) راهی بازار می شوند که در بین آن ها رنگ برنزی بسیار زیبا و چشم نواز بود.

اما به نظر می رسد سامسونگ هنوز هم در این زمینه برنامه هایی دارد چرا که ایوان بلس تصویر گوشی گلکسی نوت 20 را در رنگ سبز بسیار جذابی هم به اشتراک گذاشت که در راستای نام دو رنگ قبل، Mystic Green نامیده شده. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که این رنگ سبز بسیار روشن تر از آن چیزی است که اپل برای آیفون 11 پرو و پرو مکس در نظر گرفت.

  • مشخصات کلیدی گلکسی نوت 20 اولترا فاش شد

تا به اینجای کار علاوه بر رنگ بندی، جزئیات بیشتری در رابطه با گلکسی نوت 20 در اختیار داریم. با توجه به آنچه که روز گذشته منتشر شد، کهکشانی جدید سامسونگ در اروپا به پردازنده اگزینوس 990 مجهز خواهد شد و برای مدل پایه آن هم 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده. بر خلاف مدل اولترا، مدل استاندارد به نمایشگر 6.7 اینچی از نوع امولد و بدون هیچگونه خمیدگی مجهز خواهد شد و وضوح و رفرش ریت آن هم به ترتیب از +WQHD و 120 هرتز به +FullHD و 60 هرتز کاهش پیدا می نماید.

در بخش دوربین، ظاهرا مدل استاندارد و پلاس تفاوت های زیادی با یکدیگر خواهند داشت اما حداقل این تفاوت در دوربین سلفی دیده نمی گردد و هر دو مدل به سنسور 10 مگاپیکسلی مجهز می شوند. روی پنل پشتی اما داستان کاملا متفاوت است. مدل استاندارد از دو دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و فوق عریض در کنار یک سنسور تله فوتو 64 مگاپیکسلی با قابلیت عظیم نمایی اپتیکال 3 و فضایی 30 برابری بهره می برد.

  • گلکسی نوت 20 چگونه می تواند آیفون 12 را شکست دهد؟

گفته می گردد زمان پاسخ دهی قلم این محصول 26 میلی ثانیه است. در حالی که این میزان برای مدل اولترا به 9 میلی ثانیه کاهش پیدا می نماید و خب به نظر می رسد خریداران این دو محصول نه تنها از نظر ظاهر و کیفیت دوربین، بلکه از لحاظ کار با قلم هم تجربه متفاوتی خواهند داشت.

در نهایت برای گلکسی نوت 20 یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که با توجه به کاهش کیفیت و رفرش ریت، اندازه مناسبی به نظر می رسد اما هنوز هم شایسته یک پرچم دار نیست. گفتنی است سری گلکسی نوت 20 به همراه ساعت گلکسی واچ 3، گلکسی بادز لایو و گلکسی Z Fold 2، قرار است در رویداد آنپکد 5 آگوست (15 مرداد) معرفی می شوند. در این بین تنها گلکسی Z Flip 5G حضور ندارد که خب روز گذشته سامسونگ از این گوشی تاشو رونمایی کرد.

  • سامسونگ رسما تایید کرد؛ معرفی 5 محصول در رویداد رونمایی گلکسی نوت 20

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10529

به "گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 در رنگ سبز دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 در رنگ سبز دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید