انجمن نویسندگان آمریکا هم نامزدهای بهترین های سال را معرفی کرد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) دیشب با اعلام اسامی نامزدهای دریافت جوایز فیلمنامه اقتباسی و غیراقتباسی، فیلم های راه یافته به این دو بخش و نیز بخش مستند را معرفی کرد.

انجمن نویسندگان آمریکا هم نامزدهای بهترین های سال را معرفی کرد

پل جاسوسان نوشته مت چارمن و اتان و جوئل کوئن، سیکاریو نوشته تیلور شریدان، کانون توجه نوشته تام مک کارتی و جاش سینگر، مستقیم از کامپتو نوشته جاناتان هرمن و آندرا برلوف و Trainwreck نوشته ایمی شومر، نامزدهای جایزه بهترین فیلمنامه غیراقتباسی هستند.

در بخش فیلمنامه اقتباسی نیز این فیلم ها انتخاب شده اند: کمبود بزرگ نوشته چارلز راندولف و آدام مکی با اقتباس از کتاب مایکل لوییس به همین نام، کارول نوشته فیلیس ناجی بر مبنای رمان بهای نمک نوشته پاتریشیا های اسمیت، مریخی نوشته درو گادارد با اقتباس از رمان اندی ویر به همین نام، استیو جابز نوشته آرون سورکین با اقتباس از کتاب والتر آیزاکسون و ترومبو نوشته جان مک نامارا با اقتباس از کتاب نوشته بروس کوک.

انجمن نویسندگان آمریکا در بخش مستند نیز این فیلم ها را انتخاب کرد: کانادایی بودن نوشته رابرت کوهن، روشن شدن: ساینتولوژی و زندان باور نوشته الکس گیبنی، کرت کوبین نوشته برت مورگن و دعای پیامبر نوشته ایمی جی. برگ.

هشت نفرت انگیز، درون بیرون، پسر شائول، جنبش حق رای برای زنان، اکس ماکینا، مد مکس: جاده خشم در بخش فیلمنامه غیراقتباسی و اتاق، دختر دانمارکی، آنومالیسا، بروکلین، 45 سال و من و ارل و دختر در حال مرگ، در بخش اقتباسی، از جمله فیلم هایی با فیلمنامه های مطرح بودند که واجد شرایط شرکت در این رقابت شناخته نشدند.

اسامی برندگان بیست و سومین دوره جوایز سالانه انجمن نویسندگان آمریکا 13 فوریه (24 بهمن) در دو مراسم همزمان در لس آنجلس و نیویورک معرفی می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3115

به "انجمن نویسندگان آمریکا هم نامزدهای بهترین های سال را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن نویسندگان آمریکا هم نامزدهای بهترین های سال را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید