اولین برنامه طنز کارآفرینی روی آنتن تلویزیون ، مثبت جهش کلاسی فشرده برای راه اندازی کسب وکار است

به گزارش دَبی بلاگ، نویسنده و کارگردان برنامه تلویزیونی مثبت جهش این برنامه را یک کلاس فشرده کارآفرینی برای راه اندازی کسب وکاری پیروز معرفی کرد.

اولین برنامه طنز کارآفرینی روی آنتن تلویزیون ، مثبت جهش کلاسی فشرده برای راه اندازی کسب وکار است

امیر بیشه، نویسنده و کارگردان برنامه تلویزیونی مثبت جهش در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره تهیه این برنامه بیان نمود: مثبت جهش اولین برنامه طنز کارآفرینی است که با رویکردی متفاوت از دیگر برنامه ها به بحث موفقیت در کسب وکار ها می پردازد.

کارگردان برنامه تلویزیونی مثبت جهش با بیان اینکه این برنامه جمعه های هر هفته ساعت 15 از شبکه آموزش پخش می شود، گفت: درحال حاضر فصل اول این برنامه در 10 قسمت با حمایت مالی شرکت صنایع تولیدی کروز تولید شده است.

بیشه با اشاره به موضوع برنامه شرح داد: مجری برنامه بعنوان فردی مخترع، تلاشگر و نماد جوانی امیدوار و در مقابل دوستش (ضخصیت طرف مقابل) فردی منفی گرا و ناامید است. بخش اصلی دیگر برنامه مصاحبه با کارآفرینی است که نوآوری داشته باشد البته این مصاحبه به دور از تمام مصاحبه های کلیشه ای است.

وی ادامه داد: ما 10 محتوای اصلی (مثل خودشناسی، اعتبار و تفکر در کار، تخصص در کسب وکار) که می تواند به مخاطب برای شروع یک کسب وکار کمک کند را بررسی می کنیم درواقع در هر برنامه یک موضوع بررسی می شود.

بیشه مثبت جهش را برنامه یک کلاس فشرده کارآفرینی و راه اندازی کسب وکار دانست و گفت: حتی در برنامه یک بخش کارشناسی با حضور مهدی صفایی از کارآفرینان برتر کشور است که موضوع را به صورت تخصصی برای مخاطب در هر قسمت شرح می دهند. این قسمت در برنامه تحت عنوان دانشگاه خیابانی ارائه می شود.

نویسنده برنامه بیان نمود: مثبت جهش یک دانشگاه است با کلاس های کاملا فشرده که اگر کسی قصد راه اندازی کسب وکار داشته باشد با توجه به این موضوعات می تواند به موفقیت برسد.

وی شرح داد: در کنار برنامه در بخش فضای مجازی هم مشاوره داریم و مخاطبان را به کارشناسان و کارآفرینان برنامه وصل می کنیم تا با آن ها در ارتباط باشند. دوربین مخفی نیز یکی از بخش های فرعی برنامه است که شخصیت های برنامه بسته به موضوع آن قسمت به میان مردم می فرایند و اتفاقاتی را رقم می زنند تا بخش طنز برنامه قوت بگیرد.

کارگردان برنامه تلویزیونی مثبت جهش گفت: در شرایط این روز های کشور تلاش کردیم برنامه را به صورت طنز بسازیم تا قدری حال مردم را بهتر کنیم. پیش تولید کار حدود 2 ماه و تولید حدود 3 ماه زمان برده است. البته حدود دو سال برای جذب سرمایه گذار و گرفتن تاییدیه های لازم صرف شده است.

وی با اشاره به نامگذاری کار بیان نمود: نام برنامه برگرفته شده از شعار سال است که، چون می خواستیم بالاتر از جهش را در نظر داشته باشیم به عنوان مثبت جهش رسیدیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 22835

به "اولین برنامه طنز کارآفرینی روی آنتن تلویزیون ، مثبت جهش کلاسی فشرده برای راه اندازی کسب وکار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین برنامه طنز کارآفرینی روی آنتن تلویزیون ، مثبت جهش کلاسی فشرده برای راه اندازی کسب وکار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید