ایران برای پرداخت غرامت اعلام آمادگی کرد

به گزارش دَبی بلاگ، ایرنا نوشت: رییس سازمان هواپیمایی در آستانه برگزاری دور بعدی مذاکرات با اوکراین که مهر ماه در شهر تهران برگزار می گردد، گفت: ایران در مورد مذاکره برای پرداخت غرامت کاملا آماده است.

ایران برای پرداخت غرامت اعلام آمادگی کرد

تورج دهقانی زنگنه در مورد آخرین شرایط مذاکرات ایران و اوکراین با هدف پرداخت غرامت به هواپیمای اوکراینی که دی ماه سال گذشته در نزدیکی فرودگاه امام سقوط کرد، گفت: آقای بهاروند، معاون وزیر امور خارجه در راس هیاتی متشکل از نمایندگان بخش های مختلف جلساتی را با اوکراین برگزار نموده اند.

وی ادامه داد: مذاکره در مورد مسایل مربوط به سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی از جمله موضوع پرداخت غرامت در این مذاکرات کلید خورد؛ قرار است جلسه بعدی در مهر ماه در تهران برگزار گردد.

وی گفت: آنچه مسلم است اینکه ایران از مسوولیت این خطا را پذیرفته، بنابراین در مورد مذاکره برای پرداخت غرامت کاملا آماده است.

رییس سازمان هواپیمایی گفت: پرداخت غرامت مقدماتی دارد که در حوزه های فنی و حقوقی به نتیجه خواهد رسید و بر مبنای تفاهمی که صورت خواهد پدیرفت، انجام می گردد.

دهقانی زنگنه درباره زمان پرداخت غرامت به طرف های درگیر سانحه سقوط پرواز تهران- کی یف، گفت: در حدود اصول بین المللی و بدون تبعیض غرامت پرداخت خواهد شد و شامل هر گروهی خواهد بود که در این سانحه صدمه دیده است.

23311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11212

به "ایران برای پرداخت غرامت اعلام آمادگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران برای پرداخت غرامت اعلام آمادگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید