بازسازی شعب بانک

به گزارش دَبی بلاگ، اقدامات لازم برای بازسازی شعب بانک

بانک از جمله مراکزی است که همه روزه پذیرای مشتریان بسیاری هستند از این رو هرچقدر دکوراسیون داخلی بانک شیک تر و خاص تر باشد، یک امتیاز مثبت برای آن شعبه و در نتیجه بانک به حساب می آید. وقتی برای سرمایه گذاری وارد بانکی می شویم در کنار رفتار کارکنان آنجا ظاهر محیط هم تاثیر بسیاری در تصمیم گیری ما برای انتخاب آن دارد.

بازسازی شعب بانک

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

هر ساله با مدرن شدن طراحی داخلی و نیز تغییر سبک آن ها شعب بانک نیز مانند دیگر بناها نیازمند تغییراتی هستند اگر در طراحی داخلی شعب بانک از افراد و طراحان حرفه ای یاری بگیریم و همچنین از جایگاه ها، میزو.. سایر ملزومات بانک با کیفیت بالا استفاده کنیم میتوانیم این تغییر دکوراسیون داخلی را به چند سال یک بار موکول کنیم.

از آنجایی که مشتریان در بدو ورود همه جزئیات را زیر نظر میگیرند به همین دلیل توصیه می کنیم تا در بازسازی و طراحی داخلی شعبه بانک از یک تیم حرفه ای یاری بگیرید. تیم خبرنگاران با بهره گیری از برترین و جدیدترین متد های روز جهان در بازسازی شعب بانک و همچنین طراحی داخلی آن آماده ارائه خدمات به شما مشتریان محترم می باشد.

بازسازی شعب بانک

طراحی داخلی بانک

بانک یکی از عوامل تاثیرگذار در جذب افراد و زمینه ساز اعتماد مشتریان طراحی داخلی می باشد، بنابراین باید در طراحی داخلی و بازسازی شعب بانک نهایت دقت و سلیقه را به کار برد. با توجه به تعهد شعب بانک رقابت تنگاتنگی به وجود آمده است در این میان یکی از عناصر اصلی در انتخاب بانک توسط مشتریان طراحی داخلی و دکوراسیون بانک است.

سئوالات بازسازی شعب بانک

1آیا بازسازی ساختمان بانک امری ضروری است؟

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد بازسازی شعب بانک نه تنها سبب نوسازی شعبه می گردد بلکه به منظور جلب مشتری بیشتر بسیار مهم و حیاتی است.

2آیا میتوان در بازسازی شعبه بانک از سقف های کاذب استفاده کرد؟

بله اتفاقا استفاده ازسقف های کاذب در بازسازی شعب بانک بهتر است چرا که میتوان در نورپردازی بان از لامپ های توکار استفاده کرد که در روشنایی تاثیر بیشتری دارند.

3از چه رنگ هایی میتوان برای دکور بانک استفاده کرد؟

برای انتخاب رنگ دکور بانک باید همیشه به این نکته توجه کنید که که درعین شیک بودن و زیبایی فضا باید آرامش مشتریان و کارمندان مورد توجه باشد. رنگ هایی مثل قهوه ای روشن، سبز، رنگ های خنثی و… می تواند مورد استفاده قرار بگیرد

هزینه بازسازی ساختمان بانک

اصول طراحی بانک

  • جداسازی و تقسیم بندی

    اولین و مهم ترین اصل دربازسازی ساختمان بانک جداسازی و تقسیم بندی بخش های مختلف بانک است. به همین سبب ضروری است تا طراحان محترم به جداسازی اتاق های رئیس و کارمندان بخش اداری از قسمت مشتریان نوجه ویژه نمایند چرا که بهتر است محل کار این افراد در جایی آرام و دور از سرو صدا باشد تا بتوانند وظایف خودرابه نحو احسن انجام دهند. استفاده از دیوارهای عایق صدا می تواند گزینه مناسبی باشد که درعین زیبایی کاربردی است.

    علاوه بر موارد نام برده اتاق رئیس شعبه باید مشرف بر تمام بانک باشد تا فعالیت کارمندان را زیر نظر داشته باشد و رخدادهای داخل شعبه را آنالیز نماید.

  • نورپردازی داخل شعبه

    نورپردازی در دکوراسیون بانک از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نورها علاوه بر اینکه باعث روشن شدن محیط می شوند به زیبایی دکوراسیون داخلی شعب بانک یاری می نمایند. در بسیاری از بانک ها برای تامین نور شعبه از نور طبیعی توسط پنجره های عظیم استفاده مینمایند اما اگر فضای بانک عظیم است بهتر است برای تامین نور کافی از نورهای مصنوعی بهره ببرید.

    سقف های کاذب که امروزه در بازسازی شعب بانک بسیار مورد اتفاده قرار میگیرند محل مناسبی برای نصب قاب های فلورسنت توکار و هم چنین در پشت این سقف ها امکان نصب تجهیزات برقی و مکانیکی به راحتی انجام می گردد.

  • مبلمان بانک

    مبلمان اداری بانک باید حتما طبق استاندار ها انتخاب گردد. در بانک ها که مدیر، کارمندان و ارباب رجوع ارتباط مستقیم باهم دارند و قرار است مدت زمانی زیاد را منتظر بمانند، طراحی مبلمان باید راحتی کارمندان و مشتریان را تامین نماید.

    در بازسازی شعب بانک، استفاده از مبلمان مناسب در کنار رنگ و طرح متناسب با شعبه بانک می تواند در جلب مشتری تاثیر مثبتی داشته باشد. این تاثیرات به طورمستقیم با روح و ذهن افرادی که به محیط رفت و آمد دارند و در آن به کار مشغول هستند سروکار دارد.

    اگر در طراحی داخلی بانک از رنگ های روشن استفاده نموده اید پیشنهاد می کنیم که رنگ مبلمان را نیز از رنگ های روشن انتخاب کنید تا دکوراسیون شعبه بانک شما بسیار شیک و زیبا باشد.

  • استفاده از تلویزیون

    در مکانی مناسب سبب می گردد تا درمواقع شلوغ شدن بانک مشتری ها احساس خستگی کمتری کند و علاوه بر آن شما می توانید با یاری تلویزیون به تبلیغات برای شعبه خود بپردازید و خدماتتان را به مشتریان معرفی کنید.

  • لوگو بانک

    یکی از عناصر اصلی بانک است باید در محلی قرار گیرد که در معرض دید مشتری باشد.

بازسازی شعبه های قدیم بانک ها

تزیینات داخلی و لوازم جانبی شعب بانک
  1. مجله و بروشورهایی را در اختیار مشتریان بگذارید تا در مدت زمان انتظارشان آن ها را مطالعه نمایند.
  2. در بازسازی ساختمان بانک فضای داخلی بانک را با استفاده از لوازم تزئینی مثل گل های آپارتمانی زیبا از فضای خشک و بی روح به یک محیط گرم و آرامش بخش تبدیل کنید.
  3. دیوارها را با پوسترهایی که حاوی مطالب آموزنده هستند تزئین کنید
جمع بندی

در بازسازی ساختمان بانک و طراحی داخلی شعب بانک ها باید به این نکته توجه داشته باشید که چنانچه هزینه قابل توجهی صرف استاندارد سازی، بازسازی ساختمان بانک و طراحی داخلی شعب بانک گردد نتیجه کار از لحاظ کیفیت و کمیت بسیار بهتر خواهد بود.

توجه به این نکته و اجرای آن بسیار کارآمد می باشد.

منبع: رویا مال
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11167

به "بازسازی شعب بانک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی شعب بانک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید