بازگشایی مشهورترین محوطه باستان شناسی ایتالیا

به گزارش دَبی بلاگ، ویرانه های شهر باستانی پمپئی که حدود 2000 سال پیش به دلیل فوران آتش فشان وزوو زیر خاکستر مدفون شد، پس از کولوسئوم دومین مکان پربازدید ایتالیا محسوب می گردد.

بازگشایی مشهورترین محوطه باستان شناسی ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

این مکان تاریخی روز سه شنبه درحالی پس از مدت ها تعطیلی بازگشایی شد که تعداد بازدیدنمایندگان کم بود.

با وجود ادامه فرایند ممنوعیت سفر گردشگران خارجی به ایتالیا تا ماه ژوئن، مقامات امیدوارند حضور بازدیدنمایندگان ایتالیایی در ویرانه های پمپئی تاحدودی در شرایط کنونی تغییر ایجاد کند. در سال 2019 حدود 4 میلیون بازدیدنماینده از این مکان بازدید کردند.

شرایط بازدید از پمپئی هم همچون سایر مقاصد گردشگری دنیا دچار تغییراتی شده است. بازدیدنمایندگان باید بلیت بازدید از این مکان را به صورت آنلاین رزرو نمایند همچنین دمای بدن آن ها پیش از ورود به محوطه اندازه گیری خواهد شد.

فضاهایی با فقط یک راه خروج و ورود برای جلوگیری از ازدحام جمعیت بسته شدند و حضور در فضای های عظیم تری که حتی پیش تر به روی مردم بسته بودند اکنون ورود به آن امکان پذیر شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پروژه بازسازی طولانی مدت این محوطه تاریخی که از سال 2012 شروع شده بود، اخیرا با همکاری گروه عظیمی از معماران، باستان شناسان و کارشناسان حوزه های مختلف و با حمایت اقتصادی اتحادیه اروپا به اتمام رسید.

منبع: گردشبان
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8625

به "بازگشایی مشهورترین محوطه باستان شناسی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مشهورترین محوطه باستان شناسی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید