بازیکنان مقابل بحرین آرام باشند، فجر حریف آسانی برای استقلال نیست

به گزارش دَبی بلاگ، شاهرخ بیانی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد دیدار روز سه شنبه ایران برابر بحرین در مرحله مقدماتی جام جهانی و ملت های آسیا گفت: نمی توانیم کامبوج و بحرین را با هم مقایسه کنیم درست است که در اکثر مواقع بحرین را شکست داده ایم اما باید حریف را دست کم نگرفته، برای آنها احترام قائل شویم و بدانیم اگر در باد پیروزی برابر کامبوج بخوابیم، نتیجه خوبی برابر بحرین نخواهیم گرفت.

بازیکنان مقابل بحرین آرام باشند، فجر حریف آسانی برای استقلال نیست

هافبک پیشین تیم ملی گفت: بحرین از جمله کشورهای عربی است که بیشتر در بازی به دنبال اتلاف وقت، مصدومیت های پی در پی و حاشیه سازی هستند و بنابراین بازیکنان ما باید با آرامش کامل به دور از استرس و ارائه یک بازی منطقی، حریف خود را از پیش رو برداشته و یک گام دیگر خود را به صعود به جام جهانی نزدیک نمایند.

بیانی در مورد عملکرد استقلال در هفته های اخیر اعلام نمود: آبی پوشان روند خوبی در پیش گرفتند. دو برد پیاپی تا حدودی شرایط را برای آنها فراهم نموده است. شاید اگر بازی ها به خاطر اردوی تیم ملی تعطیل نمی شد، برای استقلال مفید تر بود اما همین تعطیلات هم به سرمربی آبی پوشان یاری خواهد نمود تا با تمرینات منظم، تیمش را آماده دیدار برابر فجر سپاسی از مرحله یک هشتم جام حذفی کند.

هافبک پیشین تیم ملی ادامه داد: نباید حریف را دست کم بگیریم. فجر یکی از تیم های باسابقه فوتبال ایران است. سالها در لیگ برتر و آزادگان حضور داشته و همواره گربه سیاه تیم های بزرگ بوده است. اما متأسفانه چند سالی است که از لیگ برتر دور شده و حالا می خواهد با یک مربی خوب که سابقه بازی در استقلال را هم دارد برابر آبی پوشان تهرانی قرار گرفته و شگفتی سازی کند.

شاهرخ بیانی گفت: همواره بازی برابر تیم های سطح پائین تر سخت تر از لیگ رجحان هاست. آنها با تمام توان مقابل حریفان خود ظاهر می شوند خصوصا در برابر سرخابی ها که آنها انگیزه بالاتری خواهند داشت. بنابراین استراماچونی باید تیم را بررسی نموده، نقاط ضعف و قوت تیمش را بشناسد تا بتواند در 90 دقیقه کار را تمام نموده و اجازه ندهد بازی به وقت اضافه و پنالتی کشیده گردد.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3238

به "بازیکنان مقابل بحرین آرام باشند، فجر حریف آسانی برای استقلال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان مقابل بحرین آرام باشند، فجر حریف آسانی برای استقلال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید