بحران اول در پرسپولیس و استقلال

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران: پرسپولیس و استقلال در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم های نفتی لیگ برتر می فرایند تا ملاقات ماقبل از دربی را برگزار نمایند. استقلال باید به آبادان سفر کند و با صنعت بازی کند و پرسپولیس هم در استادیوم آزادی میزبان تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

بحران اول در پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگاران، اگرچه هر دو تیم از اهمیت بازی پیش رو، با توجه به جایگاه تیم ها در جدول رده بندی، باخبر هستند، ولی به نظر می رسد از همین حالا نگاه ها متوجه دربی مرکز است که قرار است شنبه هفته آینده در جریان هفته هشتم برگزار گردد. سرمربیان دو تیم به خوبی می دانند که پیروزی در دربی علاوه بر بهبود شرایط آن ها در جدول رده بندی می تواند از لحاظ روحی هم برگ برنده ای مجزا تلقی گردد.

نکته جالب درباره دو تیم در آستانه بازی حساس دربی، اما چالش شماره یک است؛ جایی که هنوز تعیین نیست قرار است چه اتفاقی در دربی رخ دهد. در پرسپولیس، حامد لک، دروزه بان اصلی یحیی گل محمدی متزلزل نشان داده و نتوانسته اعتماد ها را جلب کند. او چند هفته بد را بدون کلین شیت سپری کرد تا بالاخره روی نیمکت نشست و نظاره گر بازی رادوشوویچ شد. رادو، اما در بازی با مس رفسنجان گل بدی خورد تا دوباره حامد لک به ترکیب پرسپولیس برگردد. برگشت حامد لک در ملاقات با صنعت نفت اگرچه با ثبت کلین شیت برای این دروازه بان همراه بود، ولی با ثبت چند اشتباه عجیب، تعیین شد این بازیکن از لحاظ روحی به هم ریخته است.

در استقلال هم که شرایط چالشی تر شده است؛ فرهاد مجیدی قید استفاده از رشید مظاهری را زده و دو هفته ای می گردد که او را در ترکیب 23 نفره استقلال هم نمی گذارد. از طرفی، سیدحسین حسینی هم نیمکت نشین شده تا علیرضا رضایی 22 ساله درون دروازه استقلال قرار بگیرد. به گزارش خبرنگاران، رضایی در خط دروازه استقلال فوق العاده نشان داده و هنوز گلی نخورده است، ولی سوال اینجاست که آیا با توجه به تجربه او، فرهاد مجیدی قرار است در دربی هم از رضایی استفاده کند؟

ناآمادگی حامد لک هم از لحاظ جسمی و هم روحی و از طرفی کم تجربه بودن علیرضا رضایی برای بازی بزرگی همانند دربی، تبدیل به بحران اول پرسپولیس و استقلال شده که دست کم فکر طرفداران دو باشگاه را مشغول نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 21908

به "بحران اول در پرسپولیس و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران اول در پرسپولیس و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید