بخاطر یک اشتباه باختیم، مشکل اقتصادی باشگاه دلیل عدم جذب بازیکن

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی دایی در کنفرانس خبری بعد از بازی با داماش گیلانیان در جام حذفی ضمن تبریک به مردم رشت برای صعود تیم داماش گیلان به فینال جام حذفی، اظهارکرد: در ثانیه های ابتدایی بازی گل را دریافت کردیم.

بخاطر یک اشتباه باختیم، مشکل اقتصادی باشگاه دلیل عدم جذب بازیکن

دایی با بیان اینکه متاسفانه بازیکنان به هیچ کدام از تذکرات و صحبت های ما پیش از بازی گوش ندادند، اضافه کرد: بازیکنان در طول بازی کمک گیری مناسبی انجام ندادند و به راحتی گل را دریافت کردیم.

وی به چندین صحنه مشکوک به پنالتی در بازی امروز اشاره نمود و گفت: داور از کنار این صحنه ها به راحتی گذشت.

سرمربی سایپا با بیان اینکه با شروع نیمه دوم نیز روی یک اشتباه بچه گانه گل دوم را دریافت کردیم، بیان نمود: سایپا تیم برتر میدان بود به غیر از دو صحنه گل داماش موقعیت دیگری بر روی دروازه سایپا به وجود نیاورد. دیروز هم تیم ملی ایران برروی یک اشتباه نتیجه بازی را واگذار کرد.

وی با اشاره به تمرینات و انجام بازی های محبت آمیز برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر، توضیح داد: متاسفانه ما نتوانستیم به دلیل مسائل اقتصادی باشگاه و بدهی به بازیکنان قبلی تیم را تقویت و بازیکن جدید جذب کنیم.

دایی ادامه داد: تمام سعی خود را می کنیم که با تمرینات بیشتر بتوانیم مسائل تیم را رفع و برای حضور قدرتمند در لیگ خود را آماده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 226

به "بخاطر یک اشتباه باختیم، مشکل اقتصادی باشگاه دلیل عدم جذب بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخاطر یک اشتباه باختیم، مشکل اقتصادی باشگاه دلیل عدم جذب بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید