برانکو تایید کرد: بازگشت به درفشی فر

به گزارش دَبی بلاگ، پرسپولیسی ها فردا با ورزشگاه شهید کاظمی خداحافظی می کنند و تا فروردین که به آنجا برمی گردند، در درفشی فر تمرین خواهند کرد.

برانکو تایید کرد: بازگشت به درفشی فر

بعد از آن همه اعتراض، برای پرسپولیس چاره ای جز ترک ورزشگاه شهید کاظمی نمانده بود. آنها فردا (یکشنبه) با این ورزشگاه خداحافظی خواهند کرد و تا پایان سال، برنمی گردند.

شاگردان برانکو که روز سه شنبه اولین بازی خود در لیگ قهرمانان 2019 آسیا را برابر پاختاکور انجام خواهند داد، تمرین روز دوشنبه را در ورزشگاه آزادی انجام می دهند و بعد از این بازی با توجه به اینکه باید به مصاف نساجی قائمشهر بروند و این بازی در چمن مصنوعی برگزار خواهد شد، بعد از پاختاکور در چمن مصنوعی تازه نصب شده ورزشگاه شهید درفشی فر تمرین خواهند کرد. پرسپولیس که در پایان فصل 95 - 94 از ورزشگاه درفشی فر خداحافظی کرده بود، بعد از چهار سال دوباره آنجا تمرین می کند.

بعد از بازی با نساجی، پرسپولیسی ها یک جلسه تمرین در درفشی فر انجام می دهند و پس از آن راهی قطر می شود و دو جلسه تمرین در دوحه خواهند داشت. آنها در بازگشت از قطر و با توجه به بازی با سپیدرود در چمن مصنوعی، تمرینات خود را در درفشی فر ادامه خواهند داد. پرسپولیس پس از این دیدار و تا تعطیلی آخر سال، در درفشی فر می ماند و بازگشت به ورزشگاه شهید کاظمی هم می ماند برای شروع تمرینات در سال جدید.

بازگشت به درفشی فر اما بی حساب و کتاب هم نبوده و باشگاه برای این تغییر از آقای سرمربی تاییدیه گرفته است. امروز برانکو، زلاتکو، مارکو، ایگور پانادیچ، محسن خلیلی و پندار خمارلو به درفشی فر رفتند و از امکانات این ورزشگاه باز جمله زمین چمن مصنوعی، سالن بدنسازی، رختکن و سایر بخش های بازسازی شده مجموعه بازدید کردند که برای سرمربی پرسپولیس راضی کننده بود.

برانکو ایوانکوویچ می گفت: خیلی خیلی از شرایط این مجموعه راضی هستم و بابت اقداماتی که اجرا شده، از باشگاه تشکر می کنم. از دیدن این شرایط بسیار شادمانم و اعتقاد دارم این مجموعه بهترین مدرسه فوتبال در ایران خواهد شد. وجود این چمن مصنوعی بسیار خوب است. این ایده خود من بود و از پیگیری باشگاه شادمان هستم. حالا این زمین تا 10 سال گارانتی دارد، بدون آنکه به آبیاری یا نگهداری خاصی نیاز داشته باشد. شرایط بد جوی روی این زمین تاثیر ندارد و هر زمان هم که مسئله ای پیش بیاید، می توانیم برای تمرین به اینجا بیاییم. این واقعا یکی از بهترین چمن های مصنوعی است که من در ایران دیده ام.

در پایان و پیش از خداحافظی، مرد کروات به شکل نمادین دیوار نوشته ای را با نوشته و امضای خود و همکارانش به یادگار گذاشت.

11 - 390

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 424

به "برانکو تایید کرد: بازگشت به درفشی فر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو تایید کرد: بازگشت به درفشی فر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید