بهترین فیلم های عاشقانه 2020 که باید دید!

به گزارش دَبی بلاگ، بهترین فیلم های عاشقانه 2020 ؛ فیلم های درام معمولا بر اساس رویداد های عاطفی و خویشاوندی شخصیت ها شکل می گیرند. از آنجا که فیلم های درام به شدت به این رویداد ها وابسته است؛ درونمایه دراماتیک نقش بزرگی در طرح اصلی داستان ایفا می کند؛ معمولا این درونمایه دراماتیک برگرفته از مسائل حاد زندگی واقعی است.

بهترین فیلم های عاشقانه 2020 که باید دید!

خبرنگاران| فیلم های درام معمولا بر اساس رویداد های عاطفی و خویشاوندی شخصیت ها شکل می گیرند. از آنجا که فیلم های درام به شدت به این رویداد ها وابسته است؛ درونمایه دراماتیک نقش بزرگی در طرح اصلی داستان ایفا می کند؛ معمولا این درونمایه دراماتیک برگرفته از مسائل حاد زندگی واقعی است.

در این مطلب 10 فیلم از بهترین های ژانر درام سال 2020 را به شما معرفی می کنیم.

تاریخ اکران: 12 فوریه 2020 (23 بهمن 1398)

بازیگران: لانا کوندور، نوحا سنتینو، جردن فیشر و جنا پریش

یکی از مورد انتظارترین فیلم های عاشقانه 2020 فیلم به همه پسران قسمت دوم است. داستان فیلم درباره یک نوجوان آمریکایی به نام لارا ژان است. او در حالی که با پسری به نام پیتر در ارتباط است، آغاز به برقراری ارتباط با یکی از دریافت کننده های نامه هایش می کند. پس از آشنایی با این فرد، زندگی او به طور ناخواسته درگیر حوادثی هیجان انگیز می گردد. این فیلم کمدی عاشقانه به کارگردانی مایکل فیومناری براساس رمانی از جنی هان که در سال 2015 منتشر شد، ساخته شده است. بنابراین، در واقع قسمت دوم فیلمی است با همین عنوان که در سال 2018 در ادامه قسمت اول ساخته شده است. نویسنده ادامه کتاب اول را به علت اصرار هواداران و علاقه آن ها به شخصیت اصلی نوشت.

در مارس 2019 نیز نتفیلکس و پارامونت پیکچرز اعلام کردند که قسمت دوم به همه پسران ساخته خواهد شد. این فیلم در 12 فوریه سال 2020 به صورت انحصاری توسط شبکه نتفلیکس اکران خواهد شد.

تاریخ اکران: 14 فوریه 2020 (25 بهمن 1398)

بازیگران: ایسا رائه، کیت استنفیلد، چلسی پرتی و کلوین هریسون

این فیلم درام و عاشقانه به کارگردانی استلا مگی درباره دختری به نام مایی است که پس از مرگ مادرش دلسرد، ناامید و پر از سوال است. او در پی پیدا کردن عکسی در صندوق امانات دست به سفری می زند تا به اسرار زندگی مادرش پی ببرد. در این سفر با مایکل بلو روزنامه نگاری معمولی آشنا می گردد و زندگی اش به طور غیرمنتظره ای دستخوش حوادث می گردد. استلا مگی کارگردان فیلم گفته است:

این فیلم درباره شجاعتِ یافتن حقیقت و بخشش است که هر کسی آن را در وجودش دارد.

این اثر نیز با داستان هیجان انگیزش در فهرست بهترین فیلم های درام 2020 جای می گیرد.

تاریخ اکران: 14 فوریه 2020 (25 بهمن 1398)

بازیگران: گرانت روزنایر، هایدن سازو، راوی پاتل و گبوری سیدیبی

خیلی از ما هنگام صحبت از عشق، رابطه یک زن و مرد را تصور می کنیم که بی نهایت همدیگر را دوست دارند. اما عشق تنها به روابط بین زن و مرد محدود نمی گردد و معانی متعددی دارد. بسیاری از اوقات زیباترین نوع عشق، عشق به خود و دوستان است. داستان فیلم همانطوری که هستی بیا درباره سه جوان معلول است که به مونترال سفر می کنند تا تجربیات جدیدی بدست آورند. این فیلم به کارگردانی ریچارد وانگ بازسازی فیلم بلژیکی تحسین شده Hasta La Vista است. این عنوان در سال 2019 برنده 5 جایزه از جمله بهترین فیلم از دید مخاطبان در جشنواره فیلم کلگری در کانادا شد.

تاریخ اکران: 14 فوریه 2020 (25 بهمن 1398)

بازیگران: آنیا تیلور-جوی، جانی فلین و بیل نای

رمان معروف جین آستین به نام، اما بار دیگر به روی صحنه می رود. فیلم، اما به کارگردانی آتم د. وایلد بر اساس رمان معروف، اما اثر جین آستین ساخته شده است. اما وود هوس دختر جوان و ثروتمندی است که به دلیل رفتار های نابه جا و نامناسبش باعث ایجاد مشکلاتی می گردد. این رمان کلاسیک بار ها و بار ها سوژه فیلمنامه نویسان شده است. به عنوان مثال در سال 1996 فیلمی به همین نام با بازی گوئینت پالترو و کارگردانی داگلاس مک گراث ساخته شده است. همچنین در سال 2009 شبکه بی بی سی اقدام به ساخت سریال، اما کرد که با استقبال خوب مخاطبان نیز روبه رو شد. این بار و در 14 فوریه 2020 قرار است بار دیگر داستان، اما در ژانر کمدی-درام با بازی آنیا تیلور-جوی به روی پرده سینما برود.

تاریخ اکران: 21 فوریه 2020 (2 اسفند 1398)

بازیگران: زورا هووارد، جاشوآ بون، میشل ویلسون و الکسیس ماری وینت

فیلم نارس، یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2020 است که برای اولین بار در سال 2019 و در جشنواره سان دنس به نمایش در آمد و با استقبال خوب مخاطبان روبه رو شد. همین استقبال خوب باعث شد تا همه برای اکران عمومی این فیلم در فوریه 2020 لحظه شماری کنند. داستان فیلم درباره دختری هفده ساله به نام آینا است که در یک شب تابستانی با موسیقی دان جذابی به نام آیزا آشنا می گردد و تصمیم می گیرد تابستان را با او بگذراند. درست مانند تمامی عشق های جوانی، این حرارات و شور جای خود را به حسادت و بدگمانی می دهد و به زودی عواقب این رابطه آشکار می گردد. علاوه بر این آینا باید خودش را برای ورود به دنیای بزرگسالان آماده کند که این موضوع با سختی های فراوانی همراه است.

راتن تومیتوز با بررسی نقد های اولیه فیلم بیان نمود که 94 درصد از نقد ها تا به امروز مثبت بوده اند. هر چند تا اکران عمومی فیلم باید صبر کرد و دید که آیا نقد های بعدی نیز همینقدر مثبت هستند یا خیر.

تاریخ اکران: 13 مارس 2020 (23 اسفند 1398)

بازیگران: کی جی آپا، بریت رابرتسون، گری سینایس و شنایا توین

یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه 2020 که خیلی ها انتظارش را می کشند، فیلم من هنوز اعتقاد دارم است. این فیلم که ساخته کمپانی کینگدام استوری است، از روی زندگی واقعی جرمی کمپ خواننده آمریکایی و همسر اولش ملیسا ساخته شده است. این زوج با وجود دانستن بیماری ملیسا با هم ازدواج کردند، ولی پس از گذراندن ماه عسل خود متوجه می شوند که سرطان ملیسا آغاز شده است. ملیسا پس از چهار ماه فوت می کند و زندگی جرمی وارد مرحله جدیدی می گردد. در این سال ها جرمی در حرفه خود رشد می کند و همین باعث آشنایی او با همسر دومش یعنی آدرین می گردد. نام این فیلم در واقع از روی یکی از آهنگ های جرمی کمپ اقتباس شده است.

فیلمبرداری این فیلم در ماه می سال 2019 آغاز شد و اولین تریلر رسمی آن در آگوست 2019 منتشر شد. بازیگر اصلی فیلم کی جی آپا در مورد ایفای نقشش در این فیلم گفته است:

این فیلم درباره سفری به دنیای بزرگترین ترس ها و ناامیدی های انسان است. مهم ترین چیز در این سفر این است که شما هنوز باور داشته باشید و ایمان خود را از دست ندهید.

این اثر با پیام امید به زندگی و از دست ندادن ایمان، یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال 2020 است.

تاریخ اکران: مارس 2020 (اسفند 1398)، آوریل 2020 (فروردین 1399)

بازیگران: کمیل نانجیانی، ایسا رائه، آنا کمپ و پاول اسپارکس

لاو بردز یا مرغ های عشق یک فیلم عاشقانه کمدی است که در سال 2020 به روی پرده سینما خواهد رفت. این فیلم به کارگردانی مایکل شوالتر درباره زوجی است که در آستانه جدایی هستند. این دو به صورت ناخواسته درگیر ماجرای قتلی رمزآلود و خنده دار می شوند و تلاش می کنند اسم خود را از اتهام های وارده پاک کنند. فیلمبرداری این فیلم در ژانویه 2019 آغاز و در 27 فوریه همین سال به پایان رسید. هر چند فیلم مرغ های عشق یک فیلم معمولی به نظر می رسد، اما خیلی ها منتظر اکران این فیلم هستند. این فیلم شاید با روحیه منتقدان زیاد سازگار نباشد، ولی به احتمال خیلی زیاد مخاطبان را راضی روانه خانه می کند.

تاریخ اکران: 13 جولای 2020 (23 تیر 1399)

بازیگران: آنی مامولو، کریستین ویگ، جیمی درنان و وندی مک لندن کاوی

دو دوست صمیمی به نام بارب و استار تصمیم می گیرند برای اولین بار تعطیلات خود را در دل مار سپری کنند؛ جایی که آن ها به زودی درگیر ماجراجویی، عشق و نقشه شومی می شوند. آن ها با درگیر شدن در نقشه هایی شیطانی باید همه مردم شهر را بکشند. این فیلم کمدی که با کارگردانی جاش گرین باوم با بازی آنی مامولو و جیمی درنان در سال 2019 فیلمبرداری شد، قرار است در جولای 2020 به روی پرده سینما برود. یکی از دلایل انتخاب این اثر به عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2020 نقش آفرینی جیمی درنان است که با بازی در فیلم پنجاه سایه خاکستری (Fifty Shades of Gray) به شهرت رسید.

تاریخ اکران: 20 نوامبر 2020 (30 آبان 1399)

بازیگران: کریستن استوارت و مک کنزی دیویس

فیلم شادترین فصل با بازی بازیگر مشهور آمریکایی کریستن استوارت نیز در رده بهترین فیلم های عاشقانه 2020 جای می گیرد. استورات که پیش از این با بازی در مجموعه فیلم های The Twilight Saga به عنوان یکی از مطرح ترین بازیگران هالیوود شناخته می شد، امسال نیز قرار است با فیلم عاشقانه کمدی شادترین فصل هوادارانش را حسابی شاد کند. داستان فیلم درباره دختری جوان است که می خواهد دوستش را به خانواده اش معرفی کند، اما والدین متعصب او قرار نیست مهر تأیید به پای رابطه این دو نفر بزنند. فیلمبرداری این فیلم در ژانویه امسال آغاز شده است و قرار است در نوامبر به اکران عمومی در آید.

تاریخ اکران: 16 دسامبر 2020 (26 آذر 1399)

بازیگران: انسل الگورت، ریچل زگلر، آریانا دبوس و دیوید آلوارز

فیلم داستان وست ساید بی شک جز پر مخاطب ترین فیلم های عاشقانه سال 2020 است. این فیلم موزیکال و عاشقانه به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، درباره دو جوان است که در دهه 50 میلادی در نیویورک همدیگر را ملاقات می کنند و عاشق هم می شوند. شهرت کارگردان فیلم باعث شده است تا همه منتظر اکران عمومی این فیلم جذاب باشند. همچنین نقش آفرینی یکی از بهترین بازیگران جوان هالیوود، یعنی انسل الگورت که با بازی در فیلم های بیبی درایور و اشتباه بخت ما توجه های زیادی را به سمت خود جلب کرد، یکی دیگر از دلایل محبوبیت این فیلم است. اسپیلبرگ اولین بار در سال 2014 اظهار کرد که قصد دارد این فیلم عاشقانه را بسازد.

در سال 2017 نیز فاش شد نویسندگان مشغول نوشتن فیلمنامه داستان وست ساید هستند. این فیلم در واقع اقتباسی از دو کتاب داستان وست ساید اثر لئونارد برنستاین و رومئو و ژولیت اثر ویلیام شکسپیر است. فیلمبرداری این فیلم در ژوئن 2019 آغاز شد و در نیوجرسی و نیویورک ادامه یافت. در نهایت پرونده فیلمبرداری این فیلم در سپتامبر 2019 بسته شد. این فیلم با وجود کارگردان و بازیگران محبوبش با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده است و این موضوع باعث شده است تا انتظارات از این فیلم موزیکال بیشتر گردد. باید دید که آیا این فیلم همانند دیگر آثار اسپیلبرگ نظیر فهرست شیندلر و نجات سرباز رایان پیروز و محبوب خواهد شد یا خیر.

در آخر نیز باید گفت: با وجود فیلم های بسیار خوبی که در سال 2020 اکران خواهند شد، ژانر عاشقانه بیش از هر ژانر دیگری مورد توجه کارگردان ها و بازیگران مطرح قرار گرفته است و خیلی از چشم ها برای اکران این فیلم ها به آینده دوخته شده است. شما می توانید برای آشنایی با بهترین فیلم های عاشقانه تاریخ سینما به این مقاله مراجعه کنید. همچنین از اینجا هم می توانید سری به بهترین فیلم های عاشقانه 2019 بزنید. در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین فیلم های عاشقانه 2020 پرداختیم. به نظر شما کدام فیلم جذابتر است؟ شما مشتاق اکران کدام یک از آن ها هستید؟

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: فرادید
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9291

به "بهترین فیلم های عاشقانه 2020 که باید دید!" امتیاز دهید

2 کاربر به "بهترین فیلم های عاشقانه 2020 که باید دید!" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین فیلم های عاشقانه 2020 که باید دید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید