بهترین مکان ها برای سفر در زمستان

به گزارش دَبی بلاگ، برای بعضی افراد، آب و هوای زمستانی و طبیعت سفیدپوش و برفی می تواند انگیزه خوبی برای سفر باشد. در این مقاله مقاصدی را به شما معرفی می کنیم که برای سفر در این موقع از سال مناسب هستند. با خبرنگاران همراه باشید.

بهترین مکان ها برای سفر در زمستان

فصل زمستان یکی از کم سفرترین فصل ها است. افراد زیادی وجود دارند که هرگز در زمستان سفر نمی نمایند؛ افرادی که به تازگی از سفر بزرگی بازگشته اند؛ افرادی که نمی خواهند فرزندان شان را از مدرسه جدا نمایند. باید حقیقت را قبول کرد. اما برای کسانی که می توانند زمان کافی صرف نمایند (یا از قبل برنامه ریزی نمایند)، زمستان فصل خارق العاده ای برای سفری بزرگ است. ازدحام جمعیت کم می گردد، بلیط هواپیما ارزان است و هزاران مکان دیدنی در سراسر این کره خاکی هنوز از آب و هوای زیبا و آفتابی بهره مند هستند.

آب و هوا در نقاطی مثل نیکاراگوئه، جمهوری دومینیکن و بالی عالی است؛ مکان هایی که برای سفر فوق العاده هستند. اگر می خواهید به مکانی مجلل بروید و تمام روز از شما پذیرایی گردد، مستقیم به این مکان ها بروید. دمای معتدل شهرهایی مثل گوادالاخارا و آدلاید برای روزهایی که فقط به گردش و سیاحت می گذرانید، بسیار ایده آل است.

اگر ترجیح می دهید در زمان باقی مانده از زمستان برفی بهره ببرید، هیچ جا بهتر از دامنه ویسلر و پارک سیتی نیست. اما اگر مایلید کمی دورتر بروید، پیست های اسکی بی نظیری در شهرهایی مثل هوکایدوی ژاپن و دیزین ایران وجود دارد.

میامی، فلوریدا

در چند ماه گذشته، در این شهر جادویی هیچ نشانی از سکون و آهستگی وجود نداشته؛ بلکه شاهد هزاران مراسم افتتاحیه بوده است. از جمله هتل مجلل ساحل جنوبی و هتل پرتلالو Faena در ساحل میامی (که مجسمه دامین هیرست و سرآشپز پائول کی را در رستوران جدیدش به رخ می کشد). این ماه، Swire نیز هتل شرق را در مرکز شهر افتتاح خواهد نمود. در زمستان به میامی سفر کنید تا هتل ها را ببینید و به خاطر سواحل بی نظیرش در این شهر بمانید.

بالی، اندونزی

می توان گفت رزرو اتاق در هتل های بالی در فصل تعطیلات تقریبا غیرممکن است. اما فصل زمستان جمعیت محو می گردد. بهترین مکان جدیدی که می توانید برای اقامت انتخاب کنید Mandapa the Ritz Carlton است که در اعماق جنگل باشکوهی قرار گرفته است. اتاق های این هتل، وسیع و مدرن هستند، خدمات بی عیب و نقصی دریافت و چشم انداز مجللی را تجربه خواهید کرد.

دیزین، ایران

توافق هسته ای اخیر باعث شده راه برای توریست ها هموار گردد و به راحتی بتوانند از این کشور خاورمیانه ای دیدن نمایند. در زمستان از دیزین که تنها دو ساعت با تهران فاصله دارد، دیدن کنید. ارتفاع زیاد این پیست از سطح دریا فقط به این معنا است که مدت زمان فصل اسکی می تواند تا ماه می (اواخر اردیبهشت) ادامه داشته باشد که در مقایسه با پیست های اروپایی زمان بسیار بیشتری است. در هتل دیزین که در حقیقت برای محمدرضا پهلوی ساخته شده بود، اقامت کنید.

پالم اسپرینگز، کالیفرنیا

این شهر کویری از دید هالیوود پنهان مانده بود؛ اما اخیرا توجه Nicolas Ghesquiere و باراک اوباما را جلب نموده است. فرقی نمی کند در LHorizon Palm Springs اقامت کنید یا در پاکرپالم اسپرینگز محبوب؛ در هر صورت مطمئن باشید همه جا افراد مشهوری را خواهید دید که چهره شان را پشت عینک آفتابی پنهان نموده اند.

نیکاراگوئه

در اینجا رزرو هتل بسیار ساده و آسان خواهد بود. هتل 37 اتاقی موکول (Mukul) برجسته و شاخص است و سواحل بسیار عالی آن پادزهر خارق العاده ای برای افسردگی زمستانی هستند. علاوه بر این ها، در ماه ژانویه امواج دریا بسیار آرام هستند که شرایط ایده آلی را برای موج سواران آماتور فراهم می نمایند.

هوکایدو، ژاپن

ین ژاپن در مقایسه با دلار آمریکا همچنان در رده پایین تری قرار می گیرد، بنابراین هنوز هم فرصت مناسبی برای بازدید از کشورهای آسیایی است. هوکایدو، این وقت از سال برای اسکی بازی بسیار مناسب است. امتیازی برای علاقه مندان به اسکی: دارندگان Vail اقامتگاه Epic Pass به پیست اسکی نیسکو (Niseko) نیز دسترسی دارند. فقط یادتان باشد که درست مثل یک ژاپنی رفتار کنید. یک روز کامل را در دامنه های پیست بگذرانید و در نهایت به چشمه آب گرم onsen بروید.

جمهوری دومینیکن

با افتتاح جدیدترین هتل مجموعه بین المللی امان (Amanresort International) در کارائیب، در حال حاضر دو مکان مجلل در ساحل شمالی جزیره وجود دارد: هتل محصور شیشه ای آمانرا (Amanera) با یک زمین گلف در سطح جهانی و باشگاه ساحلی پلایا گراند (Playa Grande) که کلری کمبل (Celerie Kemble) آن را طراحی نموده است. فرقی نمی کند برای خواب کدام را انتخاب کنید؛ این دو هتل به فاصله کمی از یکدیگر در ساحل قرار دارند. یعنی به راحتی می توانید در یکی از آنها اقامت و غذای تان را در دیگری صرف کنید.

آدلاید، استرالیا

این شهر استرالیایی همیشه در سایه سیدنی و ملبورن پنهان بوده است. اما اکنون به خاطر باغ های عمومی و معماری اش توجه همه را جلب نموده است. آدلاید با برنامه هایی مانند هنر بعد از تاریکی و افزایش جشنواره ها و رویدادهای مختلف، از نظر فرهنگی نیز در حال رشد است. در زمستان، آدلاید به عنوان میزبان رقابت های جهانی تنیس شاهد هجوم بازیکنان و هواداران تنیس است.

سن آنتونیو، تگزاس

ناحیه پرل (Pearl) و ریور واک (River Walk) در سن آنتوریو همیشه بر سر زبان ها بوده است. اما اکنون با افتتاح هتل اما (Emma Hotel)، که توسط شرکت رومن اند ویلیامز (Roman and Williams) طراحی شده، توجه ها مجددا به سن آنتوریو جلب شده است. به خاطر هوای گرم و مطبوع به آنجا سفر و به خاطر غذاهای عالی در آنجا اقامت کنید. آکادمی آشپزی امریکا نیز، با تاسیس شعبه ای در سن آنتوریو، مهر تاییدی بر این شهر زده است.

جایپور، هند

جشنواره ادبی محبوب (و رایگان) جایپور، با حضور نویسندگانی چون مارگارت آتوود، استیو مک کری و استفان فرای در زمستان برگزار می گردد. این جشنواره در هتل کاخ تاریخی دیجی (Diggi) برگزار می گردد که مکانی عالی برای سیاحت در غذاها و بناهای این شهر رنگارنگ و تاریخی است.

منبع: Time

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: کجارو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3335

به "بهترین مکان ها برای سفر در زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها برای سفر در زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید