به اجرای برنامه های فرآیندمحور توجه گردد

به گزارش دَبی بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مهری فلاح در نشست تخصصی کارشناسان کانون و حوزه هنری بر ضرورت برنامه ریزی فعالیت های فرآیند محور و کوشش کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان البرز در این زمینه سخن گفت.

به اجرای برنامه های فرآیندمحور توجه گردد

وی در این نشست که به منظور آنالیز فعالیت ها و برنامه ریزی فعالیت های مشترک، برگزار شده بود، با معرفی مجموعه کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان و خدمات آن به بچه ها و نوجوانان، حضور علاقه مندانه اعضا در فعالیت های کانون را ارزشمند خوانده و گفت: تمامی فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی در این سازمان به صورت فرآیند محور و مستمر طراحی شده اند.

معاون کانون البرز در ادامه دوری از موازی کاری و ضرورت اشتراک توانمندی ها و امکانات فرهنگی به منظور هم افزایی بیشتر در سازمان های استان را مورد تاکید قرار داده و ایجاد انجمن های تخصصی در کانون را از نقاط قوت این مجموعه دانست و اضافه کرد: انجمن ها این فرصت را فراهم نموده تا حتی بعد از گذشت دوره سنی مراجعه اعضا به مراکز، در قالب انجمن های تخصصی از توان این گروه بهره مند شویم.

فلاح به اثر بخشی فعالیت های مختلف کانون از جمله نمایش اشاره نموده و گفت: خوشبختانه مربیان کانون با تجربیاتی که دارند از این فعالیت ها برای آموزش صحیح مهارت های زندگی به بچه ها و نوجوانان بهره می برند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 23708

به "به اجرای برنامه های فرآیندمحور توجه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به اجرای برنامه های فرآیندمحور توجه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید