بکن باوئر: نقطه ضعفی در پاری سن ژرمن پیدا نکردم، شانس با بایرن یار باشد، قهرمان خواهد شد

به گزارش دَبی بلاگ، اسطوره فوتبال آلمان معتقد است بایرن مونیخ کار دشواری مقابل پاری سن ژرمن در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا دارد.

بکن باوئر: نقطه ضعفی در پاری سن ژرمن پیدا نکردم، شانس با بایرن یار باشد، قهرمان خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی فردا شب (یکشنبه) در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن می رود که به دنبال ثبت ششمین قهرمانی اش در تاریخ این رقابت هاست اما آنها حریف جاه طلبی به نام پاری سن ژرمن را مقابل خود می بینند که با سرمایه گذاری کلان در سال های اخیر رویای کسب اولین عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها را در سر دارد.

بایرنی ها که در دیدار یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر 2 بارسلونا را در هم کوبیدند، در ادامه با برتری 3 بر صفر مقابل لیون به دیدار خاتمهی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند. فرانتس بکن باوئر که خود در دهه هفتاد میلادی با بایرن مونیخ سه بار به قهرمانی اروپا دست یافت، بازی سختی را برای شاگردان هانسی فلیک پیشی بینی می کند.

بکن باوئر در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت: من بازی های پاری سن ژرمن را تماشا کرده ام و باید بگویم آنها یک تیم واقعی هستند. من نقطه ضعفی در این تیم پیدا نکردم و انتظار دارم که در دیدار فینال سبک بازی شان را تغییر دهند. به اعتقاد من این سخت ترین بازی این فصل لیگ قهرمانان خواهد شد.

اسطوره فوتبال بایرن مونیخ شرح داد: امیدوارم هر دو تیم در بازی فینال بیش از حد دفاعی بازی نکنند و به یکدیگر بیش از حد احترام نگذارند و همانطور که تا به امروز نشان داده اند از بازی خود لذت ببرند. با این شرایط ما می توانیم انتظار فینالی فوق العاده را داشته باشیم.

وی همچنین در خصوص پیش بینی قهرمان این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: به اعتقاد من بازی پایاپایی خواهد بود. من شانس هر دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی را 50-50 می دانم. گاهی اوقات به شانس هم نیاز است، بنابراین اگر شانس با بایرن یار باشد، آنها پیروز بازی یکشنبه شب خواهند بود.

بکن باوئر 74 ساله که خود بین سال های 1964 تا 1977 در پست مدافع برای بایرن مونیخ بازی می کرد، در خاتمه گفت: من بازی بایرن با لیون در مرحله نیمه نهایی را از پای تلویزیون تماشا کردم و باید بگویم به مانند هواداران این تیم از دیدن این بازی به وجد آمدم. آنها مثل بازی با بارسلونا نبودند اما بازی های اینچنینی هم برای صعود کافی بود. بازی نیمه نهایی هم فوق العاده بود چون لیون تیم خیلی قدرتمندی است.

تیم های پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ از ساعت 23:30 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه دالوژ واقع در شهر لیسبون پرتغال به مصاف یکدیگر می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11272

به "بکن باوئر: نقطه ضعفی در پاری سن ژرمن پیدا نکردم، شانس با بایرن یار باشد، قهرمان خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بکن باوئر: نقطه ضعفی در پاری سن ژرمن پیدا نکردم، شانس با بایرن یار باشد، قهرمان خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید