تارتار: گل گهر در آینده می تواند برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا تلاش کند، مدافعان و دروازه بانان ما استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مدعی شد مدافعان و دروازه بانان این تیم استحقاق دعوت به اردوی تیم ملی را دارند.

تارتار: گل گهر در آینده می تواند برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا تلاش کند، مدافعان و دروازه بانان ما استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند

به گزارش خبرنگاران از سیرجان، مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل گل گهر سیرجان گفت: بازی کیفیت بالایی نداشت. گل گهر با توجه به نیاز مبرمی که به سه امتیاز داشت، بازی مستقیم را در دستور کار داشت. بازی به جز 10، 15 دقیقه ابتدایی آن جذاب نبود.

وی ادامه داد: با تغییر سیستم گل گهر، ما کمی سردرگم بودیم و روی اوت های دستی و ضربات ایستگاهی حریف دچار مشکل شدیم که کمی خوش شانس بودیم. در ادامه بازی را کنترل کردیم. با نتایجی که امروز (پنجشنبه) رقم خورد، تیم ما به همراه سپاهان و شهر خودرو بهترین خط دفاع لیگ برتر را در اختیار دارد. البته آنها مدعی هستند و ما برای سقوط نکردن بسته شدیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به شرایط نامعلوم کادر فنی تیم ملی ایران شرح داد: الان کادر فنی تیم ملی معین نیست، اما امیدوارم نگاه ویژه ای به مدافعان و دروازه بانان ما وجود داشته باشد، چون آنها استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.

تارتار در پاسخ به این پرسش که مشکل شاگردان جلالی را در چه می داند، گفت: گل گهر بازی های مهمی در پیش دارد و درست نیست نقاط ضعف آن را اینجا اعلام کنم. این تیم در آینده می تواند برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا تلاش کند. امیدوارم گل گهر از این جهت سختی که در آن قرار گرفته است، سربلند بیرون بیاید. مطمئنم گل گهر در آینده می تواند جزو تیم های بالای جدول باشد.

گل گهر سه مدافع مرکزی گذاشته بود که در زمان دفاع به پنج مدافع تبدیل می شدند. این موضوع کار ما را سخت کرده بود.، وی ضمن بیان این جمله گفت: کیفیت زمین در محوطه های جریمه مساعد نبود و نمی توانستیم کار ترکیبی خاصی انجام دهیم. در این بخش نمی شد موقعیت ایجاد کرد و گل گهر هم از بازی مستقیم به چند موقعیت رسید. توپ به تیر دروازه ما هم برخورد کرد که خوش شانس بودیم. کیفیت زمین بین دو محوطه 18 قدم نسبت به قبل بهتر شده بود که در این خصوص باید از مسئولان مربوطه تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد مسائل مالی تیم های نفتی اعلام نمود: در این باره از مسئولان سؤال کنید. سه تیم نفتی دچار مشکل شده اند و امیدوارم مسئولان استانی و کشوری برای این مسائل، فکری عاجل کنند. این سه تیم، پرهوادار بوده و تنها دلخوشی مردم شهرهای خود هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4329

به "تارتار: گل گهر در آینده می تواند برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا تلاش کند، مدافعان و دروازه بانان ما استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: گل گهر در آینده می تواند برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا تلاش کند، مدافعان و دروازه بانان ما استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید