جعفری: شهر خودرو پتانسیل دریافت سهمیه را دارد، احتیاج به زمان دارم تا به شرایط ایده آل برسم

به گزارش دَبی بلاگ، رحمان جعفری مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو گفت: در هفته اول از عملکرد خودم رضایت کامل نداشتم و احتیاج به زمان دارم تا به آمادگی کامل برسم.

جعفری: شهر خودرو پتانسیل دریافت سهمیه را دارد، احتیاج به زمان دارم تا به شرایط ایده آل برسم

رحمان جعفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط شهر خودرو بعد از پیروزی در هفته اول لیگ برتر گفت: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و روحیه بازیکنان هم بالاست. خوشبختانه در هفته اول نتیجه خوبی گرفتیم و این برد می تواند نقش مهمی در بازی های آینده داشته باشد. حالا هم خودمان را برای بازی با پیکان آماده می کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: ما قبل از آغاز لیگ برتر یک بازی محبت آمیز با پیکان انجام دادیم که به پیروزی رسیدم، ولی حالا سرمربی این تیم عوض شده است و ما با تیمی روبه رو می شویم که شناخت زیادی از ترکیب یا سبک بازی آن نداریم، هر چند که آنها روز سه شنبه قرار است برابر صنعت نفت قرار بگیرند. با این حال هدف ما فقط دریافت سه امتیاز است. ما در بازی های بیرون از خانه هم فقط به برد فکر می کنیم و باید پیکان را شکست بدهیم.

جعفری در خصوص آخرین شرایط شهر خودرو و عملکردی که در هفته اول داشت، توضیح داد: در بازی با ماشین سازی از عملکردم رضایت کامل نداشتم و احتیاج به زمان دارم تا به آمادگی کامل برسم. کوشش می کنم تا در بازی های بعدی به شرایط خوبی برسم و به تیمم یاری کنم.

مهاجم تیم فوتبال شهر خوردو در پاسخ به این پرسش که آیا تیم شهر خودرو می تواند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد؟، اظهار داشت: شهر خودرو در این چند سال همواره بین بالانشین های جدول بوده است. معتقدم تیم ما سال جاری هم پتانسیل دریافت سهمیه آسیا را دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13419

به "جعفری: شهر خودرو پتانسیل دریافت سهمیه را دارد، احتیاج به زمان دارم تا به شرایط ایده آل برسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفری: شهر خودرو پتانسیل دریافت سهمیه را دارد، احتیاج به زمان دارم تا به شرایط ایده آل برسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید