ترسناک ترین فیلم های سینمایی در ژاپن

به گزارش دَبی بلاگ، الان که مدت کوتاهی از هالووین گذشته است و هنوز کاملا از آن حال و هوا خارج نشده ایم زمان خوبی است که دوباره به برترین فیلم های ترسناکی که ژاپن به جامعه فیلم سازی هدیه نموده نگاهی بیاندازیم. صنعت فیلم های ترسناک ژاپنی در اوایل دهه 90 درست زمانی که چند فیلم در خارج از خود ژاپن در صدر لیست قرار گرفتند، بسیار در کشور های غربی معروف شد. اما ژاپن خیلی بیشتر از این ها برای ارائه کردن دارد. اگر جرئتش را دارید به خواندن ادامه دهید. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

ترسناک ترین فیلم های سینمایی در ژاپن

فیلم ترسناک اکست: اکستنشن مو (Exte: Hair Extensions)

این فیلم با اینکه چیز منحصر به فردی ندارند اما با صحنه های دایوانه نماینده اش خود به تنهایی وارد این فهرست می گردد. فیلمی درباره موهایی کشنده. فقط ژاپنی ها هستند که می توانند موهای بلند سیاه را به خوبی در فیلم هایشان استفاده نمایند. کیاکی یوریاما (Chiaki Yuriyama) که ممکن است از فیلم هایی نظیر قسمت اول بیل را بکش (Kill Bill) او را به یاد داشته باشید یک فیلم دلهره آور اما لطیف را خلق نموده است که برای شب هالووین مناسب است. که واقعا به معنای کلمه موهایتان را سیخ می نماید.

مضحک (Grotesque) سال 2008

برترین نام ممکن برای این فیلم انتخاب شده است، مضحک نمایشی پر خون از نویسنده دست دوم کوجی شیراشی (Koji Shirashi) که موضوع آن واقعا ثبت نشده است. یک دیوانه سادیست یک زوج را می دزدد و با شکنجه می نماید، همین! سخت است فیلمی مانند مضحک را معرفی کرد زیرا که صحنه های هنری خوب آن بسیار کم و صحنه های شکنجه آن با جزئیات زیادی همراه است. اما اگر به فیلم های ترسناک ژاپنی علاقه داید و زنی با موهای بلند سیاه و یا دخترهای دبیرستانی شما را خسته نموده اند این فیلم گزینه خوبی برای شما می باشد. قبل از دیدن این فیلم حتما خود را برای صحنه های ناجور آن آماده کنید.

پلیس خونین توکیو (Tokyo Gore Police) سال 2008

فیلم های روبوکاپ (Robocop)، بیل را بکش و بازی نحس با کارگردانی یوشیاکی کاوجیری (Yoshiaki Kawajiri) را با هم مخلوط کنید و در نهایت به فیلم پلیس خونین توکیو خواهید رسید، فیلمی که حد واسط عالی و مسخره است. به یک پلیس زن انتقام جو ماموریت داده می گردد تا با لشکری از نیمه انسان نیمیربات که جهش های ترسناکی را پشت سر گذاشته اند مبارزه کند. خون های طیادی پاشیده می گردد و همانطور که فیلک به پیش می رود مخترعان جهش یافته ها خلاق تر می شوند. برترین نوع دیوانه بازی که می توانید با پول دیدن کنید.

روح یوتسویا (The Ghost of Yotsuya) سال 1959

یک فیلم کلاسیک دیگرکه بر اساس داستانی قدیمی ساخنه شده است که در آن شاهد یک تراژدی شکسپیرگونه هستیم که یک مرد برای به دست آوردن قدرت به همسرش خیانت می نماید که عواقب ناگواری را به همراه دارد. استفاده از صحنه های وحشت انگیز کم اما بسیار تاثیر گذار است که در تمام طول فیلم ادامه دارد.

زن برفی (The Snow Woman) سال 2016

یک فیلم نو دیگر از آسیا که می تواند در کشور های غربی حسابی صدا کند. زن برف فیلمی ناراحت نماینده از کی کی سوگینو است. این فیلم هم بر اساس یکی از داسان های قدیمی ژاپن است که درباره یک داستان عاشقانه نفرین شده و زنی سفید پوش می باشد. با بازی لطیف سوگینوکه خود کارگردان این اثر هم بوده است، این فیلم ثابت می نماید که ژاپن هنپز هم می تواند فیلم های ترسناکی مانند آثار هنری فراوری کند.

برای خرید بلیط چارتر هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19484

به "ترسناک ترین فیلم های سینمایی در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترسناک ترین فیلم های سینمایی در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید