تصاویر قاب های سری گلکسی S23 طراحی پنل پشتی آن ها را نشان می دهد

به گزارش دَبی بلاگ، در خصوص گوشی های هوشمند پرچم دار آینده سامسونگ یعنی سری گلکسی S23 تا به امروز خبرهای بسیار زیادی در رسانه های خبری مطرح شده که هر کدام از آن ها به جزئیات خاصی در خصوص گوشی های هوشمند این سری اشاره دارند. به همین دلیل تصاویر جدیدی از قاب های محافظ سری گلکسی S23 سامسونگ منتشر شده که بار دیگر بر طراحی مشابه گوشی های این سری به خصوص پنل پشتی آن ها نسبت به نسل قبلی تأکید می نمایند. سری گلکسی S23 همچون نسل قبلی متشکل از سه گوشی هوشمند گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا خواهد بود؛ اما شباهت های این دو سری به همین جا ختم نمی گردد.

تصاویر قاب های سری گلکسی S23 طراحی پنل پشتی آن ها را نشان می دهد

گزارش های قبلی در خصوص گوشی های این سری از شباهت زیاد آن به گوشی های سری S22 خبر دادند. به همین دلیل، تصاویر نو قاب های محافظ سری گلکسی S23 ضمن تأیید این شایعات به بعضی تفاوت های این دو سری اشاره می نمایند. در نگاه اول، این قاب ها هیچ تفاوتی نسبت به نسل قبلی ندارند. کوچک ترین قاب مربوط به گلکسی S23 و بزرگ ترین آن نیز متعلق به گلکسی S23 اولترا است. بعلاوه با آنالیز قاب محافظ گلکسی S23 اولترا در می یابیم که دو بریدگی اضافی برای قرار گرفتن دوربین چهارم و سنسور فوکوس اتوماتیک لیزری روی آن تعبیه شده است.

سری نو گوشی های پرچم دار سامسونگ اخیراً در وب سایت صدور گواهینامه 3C نیز قرار گرفته و این موضوع به شایعات رونمایی قریب الوقوع آن نیز دامن می زند. علاوه بر این، پیش تر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سری گلکسی S23 سامسونگ ممکن است زودتر از انتظار معرفی گردد. به گفته بعضی منابع کره ای سری S23 می تواند دو تا سه هفته زودتر از روال معمول خود در اختیار کاربران قرار بگیرد. با این تفاسیر انتظار می رود گوشی های این سری اواخر دسامبر روانه بازار شوند.

طبق بعضی گزارش های منتشر شده در رسانه های خبری، گوشی های این سری در بیشتر بازارها با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 راهی بازار خواهند شد ولی ممکن است در بعضی بازارها با چیپست نو اگزینوس به دست کاربران برسند. آن طور که گفته می گردد پردازنده پرچم دار نو کوالکام دارای پردازنده ای مبتنی بر پیکربندی 1+2+2+3 خواهد بود و به جای فرآیند ساخت 4 نانومتری سامسونگ، به یاری فرآیند 4 نانومتری TSMC فراوری می گردد. این تراشه، یک هسته Cortex-X3، دو هسته Cortex-A720، دو هسته Cortex-A710 و 3 هسته Cortex-A510 را در خود گنجانده است.

گل سرسبد گوشی های هوشمند این سری نو، گلکسی S23 اولترا خواهد بود که با دوربین قدرتمند 200 مگاپیکسلی اش کاربران را به وجد می آورد. این سنسور نو که به احتمال زیاد ISOCELL HP2 نام دارد، پیش بینی می گردد دارای پیکسل های 0.60 میکرومتری باشد. بعلاوه قابلیت فیلمبرداری 4K و 8K به لطف بهره گیری از این سنسور دوربین 1/1.33 اینچی با میدان دید گسترده تری به کاربران ارائه می گردد. در روزهای آینده احتمالاً شاهد انتشار خبرهای بیشتر و دقیق تری از این سری پرچم دار خواهیم بود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 27590

به "تصاویر قاب های سری گلکسی S23 طراحی پنل پشتی آن ها را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر قاب های سری گلکسی S23 طراحی پنل پشتی آن ها را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید