تقابل دوباره عمر خربین و پرسپولیس خبرنگاران

به گزارش دَبی بلاگ، مهاجم نام آشنای سوری بار دیگر مقابل سرخپوشان پایتخت به میدان خواهد رفت.

تقابل دوباره عمر خربین و پرسپولیس خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در چارچوب رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 20:10 امشب دو تیم الوحده امارات و الزورا عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری اماراتی ها به سرانجام رسید.

سرخپوشان تهرانی که به زودی راهی هند خواهند شد، پیش از این الریان قطر و گوای هند را به عنوان حریفان قطعی پیش روی خود می دیدند و امروز با انجام بازی پلی آف، تیم الوحده امارات به عنوان سومین حریف سرخ ها نام گرفت. نکته قابل توجه حریف اماراتی پرسپولیس حضور عمر خربین، مهاجم نام آشنای سوریه ای این تیم است.

پرسپولیسی ها پیش از این و در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017، زمانی که به مصاف الهلال عربستان رفتند مقابل او قرار گرفتند. جایی که مهاجم سوری با به ثمر رساندن پنج گل در مجموع دو بازی رفت و برگشت، تاثیر بسزایی در صعود تیمش به فینال داشت.

شاگردان یحیی گل محمدی روز 25 فروردین و در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحده امارات خواهند رفت و تقابل دوباره سرخ ها با مهاجم سوری، قطعا یکی از نکات جذاب و مهم این بازی خواهد بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16823

به "تقابل دوباره عمر خربین و پرسپولیس خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل دوباره عمر خربین و پرسپولیس خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید