تقدیر معاون میراث فرهنگی کشور از مدیرکل استان خراسان شمالی

به گزارش دَبی بلاگ، معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور از مدیرکل استان خراسان شمالی و همکاران ستادی و استانی بابت به ثمر رسیدن ثبت جهانی جنگل های هیرکانی تقدیر کرد.

تقدیر معاون میراث فرهنگی کشور از مدیرکل استان خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، در متن تقدیرنامه محمدحسن طالبیان خطاب به یزدان پناه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آمده است:

ثبت جنگل های هیرکانی ایران به عنوان قدیمی ترین میراث طبیعی باقیمانده از دوران سوم زمین شناسی و عصر یخبندان در چهل و سومین اجلاس مرکز میراث جهانی یونسکو در کشور آذربایجان-باکو قطعاً حاصل کوشش چندجانبه بین دستگاه های مختلف و همکاران عزیزمان در حوزه ستادی و استانی است که این کوشش مستمر و شبانه روزی باعث ایجاد نشاط اجتماعی و عظمت و شکوه غرورآفرین ایران اسلامی عزیز شده است.

این جانب صمیمانه از همکاری سازنده جناب عالی برای به ثمر رسیدن ثبت جهانی این جنگل ها ممنونم، امید است در سایه حق تعالی همواره پایدار باشید و در حفاظت بهتر از این میراث ارزشمند کوشا باشید.

در چهل و سومین اجلاس کمیته میراث جهانی یونسکو در باکو آذربایجان، پرونده جنگل های هیرکانی به نام جمهوری اسلامی ایران ارائه و با نظر موافق اعضای کمیته، در فهرست یونسکو ثبت جهانی شد که حدود 25 هزار هکتار از این جنگل ها در خراسان شمالی واقع است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4090

به "تقدیر معاون میراث فرهنگی کشور از مدیرکل استان خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر معاون میراث فرهنگی کشور از مدیرکل استان خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید