تله سیژ ناژوان؛ جاذبه تفریحی و دیدنی اصفهان

به گزارش دَبی بلاگ، اصفهان یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب ایران است که همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به آن سفر می نمایند. صحبت از جاذبه های دیدنی و تاریخی اصفهان کاری سخت است زیرا تعداد این جاذبه ها آنقدر زیاد است که نمی توان همه آنها را نام برد. همه با شنیدن نام اصفهان جاذبه های شاخص این شهر چون میدان نقش دنیا، کاخ چهل ستون، عالی قاپو، سی و سه پل و .. را به یاد می آورند. شهر زیبای اصفهان علاوه بر شمار بسیار زیاد آثار تاریخی، دیدنی های دیگری نیز دارد. از جمله این مکان های تفرحی تله سیژ ناژوان اصفهان است که در ادامه با آن آشنا می شویم.

تله سیژ ناژوان؛ جاذبه تفریحی و دیدنی اصفهان

تله سیژ ناژوان چشم انداز زیبایی از کوه صفه، پارک جنگلی ناژوان و رودخانه زاینده رود را برابر مخاطبش قرار می دهد. طول این تله سیژ نزدیک به 2 کیلومتر است. تله سیژ نوعی تله کابین است که جای اتاقک از صندلی برای حمل مسافران استفاده می نماید. این نوع تله کابین بیش تر در پیست های اسکی یا منطقه ها خوش آب و هوا استفاده می گردد.

تله­ سیژ ناژوان به طول حدود یک هزار و 925 متر (رفت و برگشت 3 هزار و 850 متر) و دارای 60 صندلی سه نفره می­باشد که شهروندان و مسافرین می­توانند با سوار شدن و نشستن بر روی این صندلی­ها در محیط آزاد بر فراز درختان و رودخانه، در ارتفاع 24 متری از سطح زمین، با سرعت حدود 2 تا 3 متر بر ثانیه حرکت کرده و از منظره ها زیبای این پارک طبیعی لذت ببرند.

خوب است بدانید که ایستگاه اول تله سیژ در ورودی پارک ناژوان واقع شده است و ایستگاه دوم آن در جنوب زاینده رود و کنار باغ پرندگان واقع شده است. اگر سفری به اصفهان داشتید حتما به این مکان تفرحی سر بزنید.

تله سیژ ناژوان تنها یکی از گزینه های مجذوب کننده پارک جنگلی ناژوان است و در این پارک مجموعه ای از دیدنی ها و تفریحات مانند شهربازی، باغ پرندگان، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه ها، آکواریوم، موزه صدف و … انتظار شما را می کشند و شما می توانید از تفریحات بسیاری در پارک ناژوان لذت ببرید.

آدرس : ایران، اصفهان، اتوبان شهید حبیب اللهی، میدان سهروردی، خیابان الفت، پارک جنگلی ناژوان

ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 11:00 الی 19:00

هزینه بازدید: 25.000 تومان

شماره تماس: 031-95010108

منبع: گردشبان
انتشار: 23 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 27906

به "تله سیژ ناژوان؛ جاذبه تفریحی و دیدنی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تله سیژ ناژوان؛ جاذبه تفریحی و دیدنی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید