تمامی امور اداری تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی به صورت مجازی انجام می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه در اطلاعیه ای گفت: تا دو هفته آینده تمامی امور اداری تحصیلات تکمیلی دانشگاه از مرحله پذیرش و ثبت نام دانشجو تا مرحله دفاع، به صورت مجازی انجام می گردد.

تمامی امور اداری تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی به صورت مجازی انجام می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه در اطلاعیه ای اعلام نمود: در طی دو هفته تعطیلی که ستاد مبارزه با کرونا اعلام داشته، تمامی امور اداری تحصیلات تکمیلی دانشگاه از مرحله پذیرش و ثبت نام دانشجو تا مرحله دفاع، به صورت مجازی و غیرحضوری انجام می گردد و نیازی به مراجعه حضوری دانشجویان نیست.

همچنین، در این مدت فرآیند کاری تصویب پروپوزال و دفاع به صورت غیرحضوری قابل انجام است و جلسات تصویب رساله، پیش دفاع و دفاع همچنان در سامانه LMS انجام خواهد شد.

علاوه بر این، در صورتی که مهلت اسکان دانشجویان ساکن در خوابگاه به اتمام رسیده، استاد راهنمای هر درس در صورت ضرورت تمدید، می تواند درخواست خود را برای اسکان دانشجو به دانشگاه ارائه کند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13595

به "تمامی امور اداری تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی به صورت مجازی انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی امور اداری تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی به صورت مجازی انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید