تمرین پدافند موشکی و جنگال روسیه در دریای مدیترانه

به گزارش دَبی بلاگ، روسیه از رزمایش پدافند هوایی و عملیات جنگال پیروز کشتیها و یگانهای پدافند موشکی خود مستقر در دریای مدیترانه اطلاع داد.

تمرین پدافند موشکی و جنگال روسیه در دریای مدیترانه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ناوگان دریای سیاه روسیه یک رزمایش پدافند موشکی را در دریای مدیترانه و علیه دشمن فرضی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری تاس نیروی دریایی روسیه روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای گفت در این رزمایش یگانهای پدافند هوایی حاضر پرواز هواپیماهای دشمن فرضی بر فراز کشتی جنگی اوریخوف زیوف را شناسایی نموده و با اقدامات به موقع این حمله دشمن را دفع کردند.

نیروی دریایی روسیه همچنین گفت که کشتیهای شناسایی حاضر در این رزمایش با جنگ الکترونیک به سوی اهداف از پیش مشخص شده حمله کردند.

ناوگان دریایی سیاه روسیه از جمله کشتی موشک انداز اوریخوف زیوف از آوریل (فروردین) امسال همراه ناوگان مدیترانه روسیه در این منطقه مشغول انجام ماموریت است.

روسیه چندی قبل نیز رزمایش عظیم موشکی را در مناطق مختلف از جمله دریای خزر و دریای سیاه برگزار کرد. ارتش روسیه در این رزمایش عظیم انواع موشک های راهبردی بالستیک و کروز را از زمین، دریا و هوا شلیک کرد. ارتش روسیه در این رزمایش عظیم انواع موشک های راهبردی بالستیک وکروز را از زمین،دریا و هوا شلیک کرد. این رزمایش با مشارکت حدود 12000 پرسنل نظامی برگزار گردید. (جزئیات بیشتر)

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8687

به "تمرین پدافند موشکی و جنگال روسیه در دریای مدیترانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین پدافند موشکی و جنگال روسیه در دریای مدیترانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید