توخل: برای رسیدن به فینال آماده ایم

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن شرایط شاگردانش برای مصاف با لایپزیگ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مثبت ارزیابی کرد.

توخل: برای رسیدن به فینال آماده ایم

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل سرمربی آلمانی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در نشست خبری پیش از بازی امشب (سه شنبه) قهرمان لوشامپیونه فرانسه مقابل تیم لایپزیگ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابتدا به تمجید از همتای آلمانی خود در تیم حریف پرداخت.

وی درباره یولیان ناگلسمان گفت: ناگلسمان بازیکن من بود تا اینکه مصدوم شد. او الان در یک تیم عظیم مربیگری می نماید. ما سه مربی آلمانی (توخل، ناگلسمان و هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ) با سه سبک متفاوت هستیم. هرگز تصور نمی کردم که 13 سال بعد از آنکه ناگلسمان را تمرین دادم او را به عنوان یک مربی مقابل خودم ببینم. او بازیکن آگزبورگ بود اما بعد از آنکه مصدوم شد دیگر نتوانست به بازی اش ادامه دهد.

توخل درباره تاکتیک لایپزیگ گفت: لایپزیگ تیمی است که بازی خودش را متناسب با سبک بازی ما تطبیق می دهد. آنها دفاع را از زمین حریف شروع می نمایند. لایپزیگ یک تیم بسیار جنگنده و بسیار سرعتی است. این مسابقه شبیه ملاقات قبلی مان مقابل آتالانتا خواهد شد.

سرمربی آلمان PSG درباره شرایط ستاره برزیلی تیمش، نیمار هم گفت: نیمار همواره در زمین بازی نقش یک فرمانده را ایفا نموده است. او با کیفیت بازی اش یک فرمانده برای زمین بازی است و داشتن اعتماد به نفس بالا هم مزید بر علت می گردد که عملکرد بهتری داشته باشد. نیمار بازیکنی است که به خاطر پتانسیلش برای جنگیدن فقط به بردن فکر می نماید. به لطف اعتماد به نفسی که او دارد، سطح عملکرد همه بازیکنان تیم بالا رفته است. هنوز درباره تاریخ سازی مان (صعود به مرحله نیمه نهایی) صحبت ننموده ایم اما فکر می کنم که لایق رسیدن به این مرحله بوده ایم. تمرینات مان عالی بوده و آماده کسب پیروزی و صعود به فینال هستیم.

توخل درباره شرایط کیلیان امباپه و شانس حضور او در این مسابقه بیان نمود: امباپه در بازی قبلی مقابل آتالانتا 30 دقیقه بازی کرد و عملکردش بسیار خوب بود. او شش روز فرصت استراحت داشته اما باید دید که آیا برای قرار دریافت در ترکیب اصلی آماده است یا اینکه باز هم در نیمه دوم به میدان خواهد رفت.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن از ساعت 23:30 امشب به وقت تهران در استادیوم لوژ لیسبون به مصاف لایپزیگ خواهد رفت.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11126

به "توخل: برای رسیدن به فینال آماده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: برای رسیدن به فینال آماده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید